Pieninski Park Narodowy.
23 października 2015
I. Wstęp
1.1. Wprowadzenie
1.2. Cel i metoda opracowania
1.3. Historia powstania i lokalizacja Pieninskiego Parku Narodowego
1.4. Wartosci naczelne Pieninskiego Parku Narodowego
1.5. Wykorzystanie Pieninskiego Parku Narodowego w edukacji srodowiskowej – ustalenia historyczne
1.6. Program edukacji srodowiskowej w Pieninskim Parku Narodowym
II. Zbiory, wydawnictwa, badania Pieninskiego Parku Narodowego – niezbedne elementy w prowadzeniu edukacji srodowiskowej
2.1. Rodzaje zbiorów
2.2. Rodzaje wydawnictw
2.3. Badania naukowe i praktyki studenckie prowadzone na terenie Pieninskiego Parku Narodowego
III. Kursy szkolenia ekologicznego
3.1. Edukacja ekologiczna skierowana do turystów
3.2. Kursy dla przewodników turystycznych
3.3. Szkolenie flisaków
IV. Edukacja prosrodowiskowa skierowana do ludnosci miejscowej
4.1. Ogólna charakterystyka relacji Pieninski Park Narodowy – lokalna spolecznosc
4.2. Edukacja proekologiczna w szkolach podstawowych i srednich
4.3. Konferencje dla nauczycieli szkól uczestniczacych w Programie edukacyjnym
V. Podsumowanie
VI. Literatura
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|