Przystosowanie obiektów hotelarskich do obsługi osób niepełnosprawnych.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..5

Rozdział I
Wprowadzenie.

1.1 Osoby niepełnosprawne w Polsce (wielkość populacji, struktura i dynamika zmian)………..8
1.2 Rodzaje niesprawności………..13
1.3 Elementy antropometryczne i ergonomiczne………..18


Rozdział II
Przystosowanie obiektów hotelowych do potrzeb osób niepełnosprawnych.

2.1 Elementy zagospodarowania zewnętrznego………..21
2.2 Pion pobytowy w hotelu: węzeł wejściowy, recepcja, punkty obsługowe i jednostki mieszkalne………..23
2.3 Hotelowe węzły higieniczno-sanitarne………..28
2.4 Komunikacja pozioma i pionowa………..33
2.5 Pion gastronomiczno-żywieniowy i wielofunkcyjny……….34
2.6 Rekreacja wewnętrzna i zewnętrzna………..38


Rozdział III
Standard obsługi niepełnosprawnych gości w obiekcie hotelarskim………..45

Rozdział IV
Krajowe podstawy formalno prawne związane
z przystosowaniem obiektów hotelarskich do potrzeb osób niepełnosprawnych………..48

Zakończenie………..50
Bibliografia………..52
Spis tabel i rysunków………..54