Rozpoznanie, analiza i optymalizacja procesu realizacji zamówienia

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wprowadzenie

Rozdział 1
Teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania procesowego

1.1. Zarządzanie procesowe jako nowoczesne spojrzenie na organizacje
1.2. Koncepcja szczupłego zarządzania Lean Management – japońskie podejście do zarządzania przedsiębiorstwem
1.3. Przegląd wybranych narzędzi zarządzania i oceny przepływów materiałowych i informacyjnych


Rozdział 2
Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa produkcyjnego

2.1. Historia, przedmiot działalności i oferta produktowa
2.2. Ocena przedsiębiorstwa z użyciem analizy SWOT
2.3. Analiza i ocena wybranego procesu – Value Stream Mapping (stan obecny)


Rozdział 3
Usprawnienie procesu realizacji zamówienia

3.1. Przemodelowanie struktury przestrzennej hali montażowej
3.2. Balansowanie pracy z wykorzystaniem analizy diagramu Gantta i wykresów chronometrycznych
3.3. Mapowanie Strumienia Wartości (stan po usprawnieniach)


Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel i rysunków