Rozwój kadry menadżerskiej jako jeden z ważniejszych elementów strategii employer brandingowej firmy XYZ Sp. z o.o.

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział 1
Employer branding

1.1 Istota employer brandingu……….5
1.1.1 Podejście inside- out……….8
1.1.2 Podejście outside-in……….9
1.1.3 Grupy odbiorców działań employer brandingowych………10
1.2 Rys historyczny……….11
1.3 Strategia employer brandingowa………. 12
1.3.1 Proces opracowywania strategii employer brandingowej- macierz MASTER……….13
1.3.2 Employer Value Proposition- unikalne wartości marki pracodawcy……….16
1.4 Zwrot z inwestycji w employer branding. Pomiar skuteczności działań podjętych przez firmę……….18
1.5 Typy kampanii employer brandingowych……….20


Rozdział 2
Ścieżki kariery w przedsiębiorstwie

2.1. Pojęcie rozwoju zawodowego pracowników ……….23
2.2. Budowanie ścieżek karier ……….24
2.3. Analiza stanowisk pracy i kompetencji ……….26
2.3.1 Ocena 360……….27
2.3.2 System okresowej oceny pracowników……….29
2.3.3 Centrum oceny i rozwoju- Development Center……….30
2.4. Rozwój pracowników w ramach działalności organizacji ……….32
2.4.1. Szkolenia……….34
2.4.2. Coaching i mentoring……….36
2.4.3. Pozostałe narzędzia rozwojowe……….40


Rozdział 3
Metodologia badań

3.1 Charakterystyka firmy XYZ Sp. zo.o……….. 43
3.2 Działania employer brandingowe podejmowane przez firmę………. 44
3.3 Problem badawczy………. 45
3.4 Hipotezy………. 46
3.5 Charakterystyka grupy badawczej………. 47


Rozdział 4
Badania empiryczne

4.1 Wyniki przeprowadzonych badań………. 49
4.2 Wnioski ……….59
4.3 Projekt rozwojowy kadry menadżerskiej ……….65


Zakończenie……….68
Bibliografia……….70
Spis rysunków……….73
Spis tabel……….74
Spis wykresów……….75
Spis załączników……….76

Opis zawartości pracy:


Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów.

W pierwszym rozdziale zostaną przedstawione informacje na temat Employer Brandingu, jego znaczenia
w przedsiębiorstwie i możliwości, które daje wprowadzenie takiej strategii.

Drugi rozdział skupia się na działaniach rozwojowych, które firma może wprowadzić celem poszerzenia wiedzy i kwalifikacji pracowników.

Trzeci i czwarty rozdział stanowią część praktyczną pracy, w której zostały przedstawione informacje na temat firmy XYZ, na podstawie której zostały przeprowadzone badania, a także znaczenie rozwoju kadry menadżerskiej w przyjętej przez firmę strategii Employer Brendingowej.
Pracę zamykają wnioski wynikające zarówno ze studiów literatury, jak również przeprowadzonych analiz i badań praktycznych.