Szanse i ograniczenia polskich produktów regionalnych w Unii Europejskiej.


Wstęp

Rozdzial I.
Szanse i zagrozenia funkcjonowania polskich firm na rynku europejskim

Rozdzial II.
Produkt w ujęciu miedzynarodowym

2.1. Teorie wymiany miedzynarodowej
2.2. Produkt jako narzedzie marketingu miedzynarodowego
2.3. Cykl zycia produktu

Rozdzial III.
Ogólne korzysci i straty wynikajace z czlonkostwa Polski w Unii Europejskiej

Rozdzial IV.
Polskie produkty regionalne na rynku polskim

4.1 Polskie przepisy prawne dotyczace produktów regionalnych i tradycyjnych
4.2. Funkcjonowanie firm wytwarzajacych produkty regionalne i tradycyjne na rynku polskim

Rozdzial V.
Polskie produkty regionalne na rynku europejskim

5.1. Regulacje Unii Europejskiej dotyczace produktów regionalnych
5.2. Szanse i ograniczenia polskich przedsiebiorstw wytwarzajacych produkty regionalne na rynku europejskim

Podsumowanie
Bibliografia

 

Zobacz wszystkie tematy z podanej kategorii

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>