Wspomaganie zarządzania relacjami z klientem przy wykorzystaniu systemów
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Systemy klasy CRM
1.1. Koncepcja systemów CRM
1.2. Architektura systemów CRM
1.3 Korzyści z wdrożenia systemu CRM
1.4 Wdrożenia i perspektywy rozwoju systemów CRM w Polsce
Rozdział 2
Systemy business intelligence
2.1. Analiza danych dotyczących klientów
2.1.1. Hurtownia danych
2.1.2. Systemy pytająco – raportujące
2.1.3. OLAP
2.2. Idea i założenia eksploracji danych
Rozdział 3
Rynek narzędzi business intelligence
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów
Opis zawartości pracy:
Całość pracy podzielona została na trzy rozdziały.
Rozdział pierwszy poświęcony jest systemom zarządzania relacjami z klientem. W pierwszej części omówione zostały podstawowe założenia systemów klasy CRM oraz ich architektura. Następnie wskazane zostały najważniejsze korzyści z wdrożenia systemów do zarządzania relacjami z klientem oraz stopień ich wykorzystania przez polskie przedsiębiorstwa.
W rozdziale drugim rozpatrzone zostały zagadnienia związane z analizą danych dotyczących klientów. Opisane zostały systemy wspomagania decyzji Business Intelligence, które obejmują hurtownie danych, systemy pytająco – raportujące, narzędzia OLAP oraz coraz bardziej popularne i jednocześnie najbardziej złożone techniki data mining. W ramach ostatnich dwóch części rozdziału opisane zostały założenia i zadania wykonywane przez eksplorację danych oraz stosowane w ramach niej algorytmy.
W rozdziale trzecim przedstawiony został stan wykorzystania systemów Business Intelligence na polskim rynku, wskazując przy tym kierunki przyszłego ich rozwoju.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|