Wspomaganie zarządzania relacjami z klientem przy wykorzystaniu systemów

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Systemy klasy CRM

1.1. Koncepcja systemów CRM
1.2. Architektura systemów CRM
1.3 Korzyści z wdrożenia systemu CRM
1.4 Wdrożenia i perspektywy rozwoju systemów CRM w Polsce


Rozdział 2
Systemy business intelligence

2.1. Analiza danych dotyczących klientów
2.1.1. Hurtownia danych
2.1.2. Systemy pytająco – raportujące
2.1.3. OLAP
2.2. Idea i założenia eksploracji danych


Rozdział 3
Rynek narzędzi business intelligence

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów

Opis zawartości pracy:


Całość pracy podzielona została na trzy rozdziały.

Rozdział pierwszy poświęcony jest systemom zarządzania relacjami z klientem. W pierwszej części omówione zostały podstawowe założenia systemów klasy CRM oraz ich architektura. Następnie wskazane zostały najważniejsze korzyści z wdrożenia systemów do zarządzania relacjami z klientem oraz stopień ich wykorzystania przez polskie przedsiębiorstwa.

W rozdziale drugim rozpatrzone zostały zagadnienia związane z analizą danych dotyczących klientów. Opisane zostały systemy wspomagania decyzji Business Intelligence, które obejmują hurtownie danych, systemy pytająco – raportujące, narzędzia OLAP oraz coraz bardziej popularne i jednocześnie najbardziej złożone techniki data mining. W ramach ostatnich dwóch części rozdziału opisane zostały założenia i zadania wykonywane przez eksplorację danych oraz stosowane w ramach niej algorytmy.

W rozdziale trzecim przedstawiony został stan wykorzystania systemów Business Intelligence na polskim rynku, wskazując przy tym kierunki przyszłego ich rozwoju.