Budowa somatyczna i sprawnosc motoryczna uczniów klas sportowych na tle grup porównawczych

17 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Somatycznosc i motorycznosc czlowieka w świetle literatury

1.1 Motorycznosc jako podstawa sfery ruchowej czlowieka
1.2 Badania nad motorycznoscia czlowieka w aspekcie potrzeb wychowania fizycznego
1.3 Sprawnosc motoryczna jako element kontroli i oceny


Rozdział II.
Metodologia badan wlasnych

2.1 Przedmiot i cel badan
2.2 Problem badawczy
2.3 Metody oraz narzedzia badawcze
2.4 Charakterystyka próby badawczej oraz terenu badan


Rozdział III.
Analiza wyników badan

3.1 Zarys historyczny badan rozwoju somatycznego i ogólnej sprawnosci motorycznej młodzieży w Polsce
3.2 Wyniki badan uczniów klas sportowych oraz niesportowych
3.2 Analiza wyników badan


Bibliografia
Streszczenie
Aneksy wyników
Wykaz rycin i tabel