Budowa somatyczna i sprawnosc motoryczna uczniów klas sportowych na tle grup porównawczych
17 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
Somatycznosc i motorycznosc czlowieka w świetle literatury
1.1 Motorycznosc jako podstawa sfery ruchowej czlowieka
1.2 Badania nad motorycznoscia czlowieka w aspekcie potrzeb wychowania fizycznego
1.3 Sprawnosc motoryczna jako element kontroli i oceny
Rozdział II.
Metodologia badan wlasnych
2.1 Przedmiot i cel badan
2.2 Problem badawczy
2.3 Metody oraz narzedzia badawcze
2.4 Charakterystyka próby badawczej oraz terenu badan
Rozdział III.
Analiza wyników badan
3.1 Zarys historyczny badan rozwoju somatycznego i ogólnej sprawnosci motorycznej młodzieży w Polsce
3.2 Wyniki badan uczniów klas sportowych oraz niesportowych
3.2 Analiza wyników badan
Bibliografia
Streszczenie
Aneksy wyników
Wykaz rycin i tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|