Wykorzystanie dogoterapii jako formy terapii wspomagajacej dla dzieci z utrudnieniami w rozwoju

17 października 2015 0 Przez administrator


Streszczenie

Wstęp …………3

Rozdział I.
Wpływ dogoterapii na rozwój psycho-fizyczny dzieci z utrudnieniami w rozwoju w świetle literatury naukowej…………5

1.1. Rodzaje, formy i metody pracy z osobami niepelnosprawnymi
1.2. Zooterapia – rys historyczny
1.3. Definicja pojęcia dogoterapia
1.4. Dogoterapia na swiecie
1.5. Dogoterapia w Polsce
1.6. Cele dogoterapii
1.7. Zajecia dogoterapeutyczne krok po kroku
1.8. Pies terapeuta oraz jego charakter
1.9. Egzamin na psiego terapeute
1.10. Rasy psów stosowane w dogoterapii
1.11. Atuty dogoterapii


Rozdział II.
Zalozenia metodologiczne i organizacja badan wlasnych…………40

2 1. Przedmiot i cel badan
2.2. Problem i hipotezy badawcze
2.3. Charakterystyka terenu badan
2.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze

2.5. Harmonogram badan


Rozdział III.
Analiza wyników badan wlasnych…………51

3.1. Problem i hipoteza badawcza nr 1
3.2. Problem i hipoteza badawcza nr 2
3.3. Problem i hipoteza badawcza nr 3


Zakończenie …………63
Bibliografia
Aneks