Funkcjonowanie społeczne dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi
2 marca 2019
1. Wstęp
2. Nadpobudliwość psychoruchowa z deficytem uwagi
2.1.Główne komponenty zespołu ADHD .
2.2.Przyczyny występowania nadpobudliwości psychoruchowej.
2.3. Typowe problemy i uzdolnienia dziecka nadpobudliwego
2.4. Nauka – sukcesy czy porażki?
3. Funkcjonowanie społeczne dziecka z ADHD
3.1.Rodzina dziecka nadpobudliwego.
3.2. Diagnozowanie zespołu ADHD.
3.3.Konsekwencje zespołu nadpobudliwości psychoruchowej.
4. Metodologia badań własnych.
4.1. Cel pracy.
4.2. Metoda badawcza.
4.3. Charakterystyka badanych.
5.Wyniki badań.
Wnioski.
Dyskusja.
Bibliografia.
Streszczenie.
Aneks.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|