Funkcjonowanie w szkole dzieci z rodzin patologicznych.
23 października 2015
Wstęp………..4
Rozdział 1
Teoretyczne podstawy i funkcjonowania rodzin patologicznych
1.1. Zjawiska patologii wystepujace w rodzinie……….. 6
Alkoholizm ………..7
Narkomania……….. 8
Przemoc ………..8
1.2. Dziecko wychowujace się w rodzinie z problemami patologicznymi……….. 9
1.3. Konwencja praw dziecka ………..11
1.4. Rodzaje przemocy w rodzinie……….. 12
Przemoc fizyczna ………..13
Przemoc psychiczna……….. 13
Przemoc seksualna ………..15
1.5. Rodzina dysfunkcyjna……….. 16
1.6. Postawy rodzicielskie ………..17
Rozdział 2
Szkola wobec problemu patologii w rodzinie ucznia
2.1 Szkola i jej obowiazki ………..20
2.2 Dziecko w rekach nauczyciela……….. 22
2.3 Pomocne instytucje dla szkoly……….. 23
Rozdział 3
Metodologia badan wlasnych
3.1. Cel i przedmiot badan………… 28
3.2. Problemy badawcze………… 29
3.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze……….. 30
3.4. Teren, organizacja i przebieg badan………… 31
Rozdział 4
Funkcjonowanie w szkole dzieci z rodzin patologicznych w świetle badan wlasnych
4.1. Swiadomosc dziecka o problemach patologii……….. 34
4.2. Stosunek dziecka do domu rodzinnego……….. 35
4.3. Osoby dotkniete patologia w rodzinie, rodzaje patologii……….. 38
4.4. Szkola, jej pomoc dzieciom z rodzin patologicznych, oraz funkcjonowanie takich dzieci ……..40
Zakończenie ………..45
Bibliografia……….. 47
Spis wykresów……….. 50
Aneks……….. 51
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|