Koncepcje marketingowej działalności firm handlowych w Polsce na przykładzie hipermarketu Tesco Polska Spółka z o.o.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….1

Rozdział I.
Rola i znaczenie handlu w gospodarce rynkowej

1.1. Gospodarka rynkowa – pojęcie, charakterystyka ……….4
1.2. Istota i teorie handlu w gospodarce rynkowej……….16
1.3. Rodzaje przedsiębiorstw handlowych i ich charakterystyka……….24
1.4. Hipermarkety – istota, rodzaje, profil działalności……….34

Rozdział II.
Marketing w działalności firm handlowych

2.1. Marketing handlowy – istota, ewolucja, charakterystyka………. 40
2.2. Instrumenty marketingowe stosowane w handlu ……….44
2.3. Charakterystyka strategii marketingowych stosowanych w handlu……….56

Rozdział III.
Charakterystyka działalności hipermarketu Tesco Polska Spółka z o.o.

3.1. Handel detaliczny w Polsce……….63
3.2. Historia i rozwój TESCO w Polsce ……….76
3.3. Struktura organizacyjna i zasoby wewnętrzne Tesco Polska Sp. z o.o………..84
3.4. Profile i obszar działalności Tesco Polska Sp. z o.o. na polskim rynku……….89

Rozdział IV.
Charakterystyka działalności marketingowej Tesco Polska Spółka z o.o. na polskim rynku

4.1. Miejsce marketingu w działalności Tesco Polska Sp. z o.o……….. 94
4.2. Misja i cele jako podstawa planowania działalności marketingowej Tesco Polska Sp. z o.o. ………. 99
4.3. Charakterystyka instrumentów stosowanych w Tesco Polska Sp. z o.o………..102
4.4. Kierunki usprawnienia działalności marketingowej Tesco Polska Sp. z o.o………..123

Zakończenie………. 133
Bibliografia ……….136
Spis rysunków ……….139
Spis tabel………. 141