Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na przykładzie XYZ
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Postrzeganie wizerunku przedsiębiorstwa w literaturze przedmiotu – wybrane zagadnienia
1.1. Pojęcie wizerunku przedsiębiorstwa i elementy go kształtujące
1.2. Wizerunek przedsiębiorstwa a marka i tożsamość
1.3. Proces kształtowania wizerunku
Rozdział 2
Kreowanie wizerunku w firmie
2.1. Przedmiot i zakres działalności oraz ich wpływ na wizerunek i kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa
2.2. Usytuowanie w otoczeniu i jego rola dla wizerunku oraz podstawowa analiza strategiczna przedsiębiorstwa
2.3. Strategia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa
Rozdział 3
Kierunki doskonalenia dotyczące kreowania wizerunku przedsiębiorstwa
3.1. Aktualny model biznesowy i jego nastawienie na tworzenie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
3.2. Konkurencja i jej wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa – public relations w doskonaleniu wizerunku
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|