Kwiaciarnia Ali-art w ujęciu modelu 7S McKinseya

4 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..5

Rozdział 1
Modele organizacji

1.1. Definicja organizacji……….. 8
1.2. Elementy organizacji……….. 11
1.3. Nowa fala w zarządzaniu i zmiana paradygmatu ………..18
1.4. Elementy modelu 7S ………..23


Rozdział 2
Opis przedsiębiorstwa usługowego – Kwiaciarni Ali-Art.

2.1. Opis branży florystycznej w Polsce ………..31
2.2. Ogólna charakterystyka Kwiaciarni Ali-Art……….. 33
2.3. Formalne aspekty funkcjonowania Ali-Art w obszarze 7S ………..37
2.3.1. Twarde elementy organizacji ………..37
2.3.2. Miękkie elementy organizacji……….. 40


Rozdział 3
Analiza przedsiębiorstwa

3.1. Uzasadnienie wyboru narzędzi i metody badawczej ………..43
3.2. Wyniki badań: opis Kwiaciarni Ali-Art według modelu 7S ………..45
3.2.1. Twarde elementy organizacji ………..46
3.2.2. Miękkie elementy organizacji……….. 48
3.3. Wnioski z badań ………..51


Zakończenie……….. 52
Bibliografia……….. 54
Spis tabel ………..56
Spis rysunków……….. 56
Spis wykresów ………..56
Załączniki ………..57

Opis zawartości pracy:



W pierwszym rozdziale pracy, zostaną przedstawione najważniejsze zagadnienia merytoryczne. Są one niezbędne do prawidłowego zrozumienia problematyki pracy. Oprócz definicji organizacji i jej elementów, przedstawione zostaną różne ujęcia modeli organizacji, z uwzględnieniem ich wad oraz zalet. W rozdziale tym zwrócona zostanie również uwaga na zmianę paradygmatu zarządzania, która dała poniekąd początki modelowi 7S, który w tym fragmencie pracy zostanie szczegółowo omówiony.

Rozdział drugi skupia się na praktycznych aspektach funkcjonowania firmy. Przytoczona zostanie charakterystyka rynku florystycznego w Polsce, wraz z wyszczególnieniem każdej grupy związanej z biznesem kwiatowym. Szczegółowo zostanie opisana nie tylko Kwiaciarnia Ali-Art, ale również jej historia powstania czy artefakty. Następnie, wyczerpująco będzie opisany każdy z elementów twardych oraz miękkich, na przykładzie Ali-Art.

W rozdziale ostatnim przedstawiona zostanie analiza przedsiębiorstwa. Autor uargumentuje wykorzystanie studium przypadku oraz wspomnianych wcześniej narzędzi badawczych. W oparciu o model 7S, przedstawione zostaną wyniki badań analizy Kwiaciarni Ali-Art, będące głównym celem badawczym tego dzieła. Rezultaty tej pracy z pewnością zostaną upublicznione właścicielom przedsiębiorstwa, którzy w razie potrzeby, mogą z powodzeniem dokonać wdrożenia pewnych modyfikacji w swoim przedsiębiorstwie.
Autor pracy ma olbrzymią nadzieję, że niniejsza praca przyczyni się do lepszego zrozumienia czynników decydujących o odniesieniu sukcesu w biznesie, większej świadomości konieczności zachowania równowagi między twardymi i miękkimi elementami organizacji i znajdzie swoje zastosowanie w praktyce w tym konkretnym, badanym przypadku.

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto