Marketing i jego „22 niezmienne prawa” w warunkach nowej gospodarki

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………2

Rozdział I
Wprowadzenie w problematykę pracy

1.1. Podstawowe pojęcia……… 4
1.2. Krótka charakterystyka „22 niezmiennych praw marketingu” Riesa i Trouta……… 6
1.3. Zasady działania nowej gospodarki……… 13


Rozdział II
Środowisko internetu dla działalności marketingowej

2.1. Czynniki, ze strony gospodarki cyfrowej wpływające na zmiany w tradycyjnym marketingu ………22
2.2. Nowy marketing internetowy……… 34


Rozdział III
Kampanie reklamowe w internecie

3.1. Charakterystyka internetowej kampanii reklamowej Pomelo do celó……… 47
3.1.1. Kampania reklamowa Pomelo do celó ………47
3.1.2. Cele i metodologia badania ………50
3.1.3. Cechy społeczno – demograficzne badanych……… 51
3.1.4. Wymiary skuteczności kampanii Pomelo……… 53
3.1.5. Zauważalność kampanii i zapamiętanie przekazu reklamowego……… 55
3.1.6. Zapamiętanie kampanii w grupie celowej ………61
3.1.7. Ocena kreacji reklamowych……… 61
3.1.8. Efekt brandingowy i intencja zakupu ………62
3.2. Efektywność reklamy online na podstawie internetowych kampanii reklamowych firm BoboFrut, Leroy Merlin i Olympus ………66
3.2.1. Charakterystyka badania ………66
3.2.2. Cel i metodologia badania……… 66
3.2.3. Skuteczność kampanii internetowych firm BoboFrut, Leroy Merlin oraz Olympus……… 67
3.2.4. Efekt brandingowy i intencja zakupu……… 69
3.3. Nowoczesny marketing i tradycyjne „22 niezamienne prawa marketingu”, a przedstawione internetowe kampanie reklamowe ………71
3.3.1. Wykorzystanie marketingu internetowego w kampaniach reklamowych online firm Bobo Frut, Leroy Merlin i Olympus oraz napoju Pomelo do celó……… 71
3.3.2. Wykorzystanie „22 niezmiennych praw marketingu” w kampaniach reklamowych online firm Bobo Frut, Leroy Merlin i Olympus oraz napoju Pomelo do celó……… 76
3.4. Uaktualnienie i uzupełnienie „22 niezmiennych praw marketingu” na podstawie analizy przedstawionych kampanii reklamowych online……… 79


Zakończenie ………82
Bibliografia……… 83
Literatura……… 83
Czasopisma……… 84
Raporty……… 84
Źródła internetowe……… 84
Spis rysunków……… 85
Spis tabel……… 87