Organizacja systemu sprzedaży na przykładzie firmy handlowej XYZ


Wstęp………4

Rozdzial I.
Teoria organizacji sprzedazy

1.1 Marketing mix ………5
1.2 Pojecie systemu sprzedaży ……… 7
1.3 Organizacja sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym……… 12
1.4 Efektywne szkolenia handlowców ………15
1.5 Ustalanie terytoriów sprzedaży ………16
1.6 Proces uczenia i doskonalenia umiejetnosci handlowców poprzez doswiadczenie………17
1.7 Kontrola w dziale sprzedaży ………21
1.8 Analiza odchylen sprzedaży ………39
1.9 Raporty jako forma monitorowania i kontroli ………44
1.10 Ocena skutecznosci i efektywnosci działania personelu sprzedazowego ………51


Rozdzial II.
Charakterystyka działalności firmy XYZ……… 53

2.1 Przedmiot działalnosci……… 53
2.2 Majatek i kapitaly……… 63
2.3 Ogólna ocena działalności firmy XYZ……… 67


Rozdzial III.
Identyfikacja i diagnoza organizacji systemu sprzedaży firmy XYZ……… 86

3.1 Prognozy sprzedaży w firmie XYZ ………86
3.2 Ocena efektywnosci sprzedaży ………93
3.3 Analiza zmian rynkowych wpływajacych na trafnosc prognoz ………96


Podsumowanie……… 102
Bibliografia ……… 103

 
Promocja 50 % !!! 2,46 zł zamiast 4,96 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % !!! 2,46 zł zamiast 4,96 zł Promocja do końca miesiąca

ZOBACZ WSZYSTKIE Z PODANEJ KATEGORII

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Regulamin strony