Sprawnosc procesów negocjacyjnych w pozyskiwaniu klientów.
22 października 2015
Wstęp.
Rozdział I.
Działalność przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej.
1.1. Istota i cele przedsiebiorstw.
1.2. Formy organizacyjno-prawne przedsiebiorstw.
1.3. Funkcjonowanie przedsiebiorstw w warunkach integracji z Unia Europejska.
Rozdział II.
Znaczenie negocjacji w działalności gospodarczej przedsiebiorstw.
2.1. Istota pojęcia negocjacji.
2.2. Metody zdobywania klientów przez przedsiębiorstwa.
2.3. Przygotowanie jako najwazniejszy z etapów procesu negocjacji.
Rozdział III.
Sposoby komunikowania się przedsiebiorców z klientem.
3.1. Zasady skutecznej komunikacji w procesię zdobywania zlecen.
3.2. Środki taktyczne negocjacji.
3.3. Zdolnosc budowania dobrych relacji sposobem na zdobywanie klienta.
Rozdziała IV.
Sprawnosc negocjacji w pozyskiwaniu klientów przez przedsiebiorstwo z branzy drogowo-mostowej.
4.1. Powstanie i funkcjonowanie przedsiębiorstwa z branzy drogowo-mostowej.
4.2. Wykorzystanie negocjacji w zdobywaniu zlecen przez przedsiebiorstwo z branzy drogowo-mostowej.
Zakończenie.
Bibliografia.
Spis schematów i tabel.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|