Stosunek uczniów gimnazjum do igrzysk olimpijskich, olimpizmu i fair play.

26 października 2015 0 Przez administrator



Wstęp……….3

Rozdział 1.
Przedmiot badan w literaturze

1.1. Zagadnienia terminologiczne ……….5
1.2. Fazy rozwoju igrzysk olimpijskich ……….14
1.3. Pierre de Coubertin – twórca nowozytnych igrzysk ……….16
1.4. Komitety i organizacje olimpijskie ……….17
1.5. Udział polskich sportowców w igrzyskach olimpijskich ……….20
1.6. Fair play naczelna zasada olimpizmu ……….21

Rozdział 2.
Zalozenia metodologiczne badan wlasnych

2.1. Przeslanki teoretyczne i cel badan, hipotezy ……….26
2.2. Metody badan ……….27
2.3. Material i charakterystyka badanych ……….28

Rozdział 3.
Analiza wyników badan

3.1. Stosunek badanych do olimpizmu jako nosnika wartosci ……….30
3.2. Stosunek badanych do poszczególnych komponentów postaw fair play ……….41
3.3. Stosunek uczniów do igrzysk olimpijskich ……….68

Rozdział 4.
Dyskusja. Podsumowanie i wnioski ……….79
Literatura………. 84
Zalaczniki………. 85