Świetlica szkolna w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Osoby niepełnosprawne intelektualnie w świetle literatury
1.1. Przyczyny niepełnosprawności intelektualnej
1.2. Klasyfikacja osób niepełnosprawnych intelektualnie
1.3. Charakterystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim
1.4. Zasady i formy pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim
1.5. Wychowanie i nauczanie osób niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim
Rozdział II
Praca wychowawcy i zajęcia pozalekcyjne w świetlicy szkolnej
2.1. Podstawa funkcjonowania świetlicy szkolnej
2.2. Kadra świetlicy
2.3. Funkcje świetlicy
2.4. Formy zajęć świetlicowych
Rozdział III
Metodologia badań
3.1. Przedmiot i cel badań
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.4. Charakterystyka terenu badań i badanej grupy
Rozdział IV
Zajęcia świetlicowe w procesie podnoszenia poziomu kompetencji społecznych wychowanków
4.1. Metody pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie stosowane w trakcie zajęć świetlicowych
4.2. Różnorodność form aktywności w trakcie zajęć świetlicowych i zainteresowanie wychowanków uczestnictwem w nich
Wnioski
Spis tabel i zdjęć
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|