Youtube – przyszłość marketingu internetowego przedsiębiorstw
3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator
Wstęp………..3
Rozdział 1
Marketing Internetowy
1.1. Czym jest marketing internetowy i social media?……….. 5
1.2. Domeny e-marketingu i działanie public relations w Internecie………… 8
1.3. Reklama w Internecie………… 12
Rozdział 2
YouTube – przyszłość marketingu internetowego
2.1. Praca na Youtube – nowoczesny zawód vloger ………..16
2.2. Google AdWords, Google AdSense, programy partnerskie,czyli jak zarabia vloger ………..19
2.3. Współpraca firm z vlogerami i korzyści współpracy dla firm……….. 24
Rozdział 3
Kampanie reklamowe na YouTube.
3.1. Planowanie kampanii reklamowej w Internecie ………..29
3.2. Przykłady kampanii i ich strategii w serwisie YouTube……….. 33
Podsumowanie ………..36
Spis literatury ………..38
Spis wykorzystanych źródeł internetowych……….. 39
Spis tabel ………..43
Spis rysunków……….. 44
Opis zawartości pracy:
W rozważaniach pracy głównym tematem będzie platforma YouTube,
która jest przyszłością marketingu internetowego.
Z korzyści, jakie ta platforma oferuje, zaczęły korzystać największe światowe korporacje np. The Coca-Cola Company.
Jest to darmowy serwis, na którym można umieszczać swoje autorskie wideo, z którego korzysta bardzo dużo aktywnych użytkowników Internetu.
YouTube przestaje być jedynie formą rozrywki, ale staje się miejscem reklamy.
Bardziej efektywnej niż reklamy drukowane czy telewizyjne.
Internet zmienił postrzeganie wielu kwestii.
Również kwestie podejścia do klientów.
Teraz nowocześni klienci korzystają z ofert np. wirtualnych sklepów.
Firmy, aby sprostać oczekiwaniom klientów również musza myśleć innowacyjnie.
Dlatego e-marketing jest doskonałym przykładem innowacyjnego myślenia przedsiębiorstw, co będzie ukazane w dalszych rozważaniach pracy.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Czy wzrost znaczenia marketingu internetowego zagraża handlowcom/sprzedawcom? Rozważania, analiza i…
- Znaczenie marketingu internetowego w tworzeniu wizerunku firmy
- Analiza funkcjonowania zespołu sprzedaży na przykładzie agencji marketingu internetowego
- Wpływ narzedzi marketingu internetowego na rozwój branży beauty na przykładzie firm Sephora sp. z o.o.…
- Wsparcie promocji marki przez instrumenty marketingu internetowego w branży FMCG
- Rola marketingu internetowego w komunikacji na przykładzie firmy Auto Import
- Przyszłość firm kurierskich w Polsce
- Rola promocji w funkcjonowaniu sklepu internetowego