Youtube – przyszłość marketingu internetowego przedsiębiorstw

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..3

Rozdział 1
Marketing Internetowy

1.1. Czym jest marketing internetowy i social media?……….. 5
1.2. Domeny e-marketingu i działanie public relations w Internecie………… 8
1.3. Reklama w Internecie………… 12


Rozdział 2
YouTube – przyszłość marketingu internetowego

2.1. Praca na Youtube – nowoczesny zawód vloger ………..16
2.2. Google AdWords, Google AdSense, programy partnerskie,czyli jak zarabia vloger ………..19
2.3. Współpraca firm z vlogerami i korzyści współpracy dla firm……….. 24


Rozdział 3
Kampanie reklamowe na YouTube.

3.1. Planowanie kampanii reklamowej w Internecie ………..29
3.2. Przykłady kampanii i ich strategii w serwisie YouTube……….. 33


Podsumowanie ………..36
Spis literatury ………..38
Spis wykorzystanych źródeł internetowych……….. 39
Spis tabel ………..43
Spis rysunków……….. 44

Opis zawartości pracy:

W rozważaniach pracy głównym tematem będzie platforma YouTube,

która jest przyszłością marketingu internetowego.
Z korzyści, jakie ta platforma oferuje, zaczęły korzystać największe światowe korporacje np. The Coca-Cola Company.
Jest to darmowy serwis, na którym można umieszczać swoje autorskie wideo, z którego korzysta bardzo dużo aktywnych użytkowników Internetu.
YouTube przestaje być jedynie formą rozrywki, ale staje się miejscem reklamy.
Bardziej efektywnej niż reklamy drukowane czy telewizyjne.
Internet zmienił postrzeganie wielu kwestii.
Również kwestie podejścia do klientów.
Teraz nowocześni klienci korzystają z ofert np. wirtualnych sklepów.
Firmy, aby sprostać oczekiwaniom klientów również musza myśleć innowacyjnie.
Dlatego e-marketing jest doskonałym przykładem innowacyjnego myślenia przedsiębiorstw, co będzie ukazane w dalszych rozważaniach pracy.