Znaczenie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

7 grudnia 2021 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Marketing w Internecie

1.1. Ogólne pojęcie marketingu
1.2. Internet jako nowe środowisko dla marketingu
1.2.1. Powstanie i rozwój Internetu
1.2.2. Rozwój Internetu w Polsce
1.3. Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu

Rozdział II
Metodologia badań

2.1. Przedmiot i cel badań
2.2. Problemy badawcze
2.3. Metody, techniki, narzędzia badawcze
2.4. Organizacja badań

Rozdział III
Znaczenie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa- analiza badawcza

3.1. Przykładowa analiza współczynnika konwersji pochodzącego z firmy Rose’n Wine
3.2. Analiza badań ankietowych na podstawie badań konsumenckich dotyczących znaczenia Internetu w działalności marketingowej
3.3. Wnioski

Zakończenie
Bibliografia