Kategoria: Turystyka, Agroturystyka

Prace z dziedziny Turystyka . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Formy zajęć typu fitness. Studium na wybranych przypadkach.

Przez administrator

Wstęp……….5 Cel i metodologia badan ……….7 Rozdział 1. Fitness jako dysyplina sportowa. 1.1 historia fitnessu………. 10 1.1.1 ewa chodakowska jako promotorka fitnessu w Polsce………. 12 1.2. Wazniejsze pojęcia dotyczace fitnessu………. 14 1.2.1 glówne zasady treningu………. 15 1.3 fitness a dieta ……….17 1.3.1. Mikroelementy oraz makroelementy……….19 1.3.2. Weglowodany………. 20 1.3.3. Bialko ……….21 1.3.4. Tluszcz ……….21 1.3.5. Woda a zdrowy styl zycia………. 22 1.4. Rodzaje fitness ……….23 1.5. Formy fitnessu kształtujące wydolnosc fizyczna………. 24 1.5.1. Stepper i step jako formy treningu aerobowego………. 26 1.5.2. Aerobik jako forma treningu aerobowego ……….27 1.5.3. Spining jako forma cwiczen aerobowych ……….28 1.5.4. Fat burning czyli spalanie…

Wizerunek turystyczny województwa slaskiego.

Przez administrator

Wstęp………. 5 1.1. Cel pracy ……….6 1.2. Zakres badan………. 6 1.3. Hipotezy badawcze………. 7 Rozdział I Miejsce wizerunku w marketingu terytorialnym 1.1. Struktura marketingu terytorialnego………. 8 1.2. Pojęcie i typologia wizerunku………. 10 1.2.1. Funkcje i typy wizerunku miast ……….11 1.3. Skojarzenia i rozpoznawalnosc w badaniach wizerunkowych………. 15 1.4. Rola wizerunku w budowie marki turystycznej………. 16 Rozdział II Badania wizerunku miejsca docelowego – studia przypadków 2.1. Wizerunek Polski na rynku wloskim ……….19 2.2. Wizerunek miasta………. 21 Rozdział III Wizerunek województwa slaskiego w dotychczasowych badaniach ……….24 Rozdział IV Charakterystyka gospodarczo-spoleczna województwa slaskiego ……….28 Rozdział V Turystyka w województwie slaskim 5.1. Wielkosc i…

Organizacja konferencji w działalności firmy XYZ spólka z o.o.

Przez administrator

Wstęp …………2 Wprowadzenie………… 3 1. Cel i zakres pracy …………3 2. Material i metodyka pracy………… 3 Rozdział I Pojęcie turystyki biznesowej i jej rodzaje. 1. Istota i specyfika turystyki biznesowej………… 4 2. Rodzaje turystyki biznesowej …………10 3. Charakterystyka wybranych rodzajów turystyki biznesowej………… 12 4. Konferencje, jako forma turystyki biznesowej i ich rola w dzialalnosc przedsiębiorstwa………… 18 Rozdział II Zasady organizacji konferencji. 1. Prezentacja firm zajmujacych się organizacja konferencji………… 26 2. Kryteria wyboru miejsca konferencji………… 30 Rozdział III Charakterystyka działalności firmy XYZ 1. Zakres działalności firmy …………39 2. Struktura organizacyjna firmy …………40 Rozdział IV Rola organizacji konferencji w działalności firmy XYZ.…

Enoturystyka w regionie Burgundii (Francja).

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Enoturystyka – zakres pojeciowy 1.1. Pojęcie turystyki i turysty 1.2. Rodzaje turystyki 1.3. Istota i definicja enoturystyki i enoturysty Rozdział II. Burgundia jako region turystyczny Francji 2.1. Polozenie geograficzne, podzial administracyjny i sytuacja spoleczno-gospodarcza regionu 2.2. Warunki srodowiska przyrodniczego i jego walory turystyczne 2.3. Glówne atrakcje kulturowe regionu 2.4. Wielkosc i struktura bazy noclegowej i gastronomicznej 2.5. Wielkosc i struktura ruchu turystycznego Rozdział III. Burgundia jako region turystyki winiarskiej 3.1. Historia uprawy winnej latorosli i rozwoju winiarstwa w Burgundii 3.2. Glówne regiony uprawy winnej latorosli, najwieksze winnice regionu 3.3. Odmiany win, ich klasyfikacja i charakterystyka 3.4. Glówne…

Narciarstwo zjazdowe jako forma rekreacji.

Przez administrator

Wstęp ………..4 1.1 Zarys historii narciarstwa na swiecie 1.2 Zarys historii narciarstwa w Polsce……….. 9 1.3. Definicja rekreacji ruchowej ………..13 Rozdział 1. Rozwój technik narciarskich 1.1. Geneza rozwoju techniki narciarskiej……….. 15 1.2. Kierunki rozwoju narciarskiej techniki zjazdowej ………..16 Rozdział 2. Cerwing podstawowa technika zjazdowa dzisiejszych czasów 2.1. Narciarstwo konwencjonalne a Cerwingowe ………..19 2.2. Geneza powstania techniki Cerwingu……….. 22 2.3. Dobór sprzetu ………..23 2.4. Charakterystyka stylu carwingowego ………..25 Rozdział 3. Jazda po muldach 3.1. Mulda- co to takiego? ………..27 3.2. Jak powstaja muldy ?……….. 28 3.3. Jazda po muldach ………..28 Rozdział 4. Metodyka nauczania narciarstwa zjazdowego 4.1. Jaka role odgrywa instruktor…

Preferencje wyjazdowe polaków w latach 2001 – 2012

Przez administrator

Wstęp ………4 Rozdział 1. Historia i perspektywy turystyki wyjazdowej 1.1. Historia turystyki na swiecie…………. 6 1.2. Historia turystyki w Polsce ………….10 1.3. Polityka turystyczna Polski ………….15 Rozdział 2. Teoretyczne zagadnienia turystyki 2.1. Wyjasnienie pojęcia – Turystyka…………. 21 2.2. Rodzaje turystyki…………. 23 2.2.1. Turystyka krajoznawcza ………….23 2.2.2. Turystyka kwalifikowana…………. 24 2.2.3. Turystyka zdrowotna ………….25 2.2.4. Turystyka motywacyjna…………. 26 2.2.5. Turystyka biznesowa ………….27 2.2.6. Turystyka kongresowa ………….27 2.2.7. Turystyka morska…………. 28 2.2.8. Turystyka etniczna ………….29 2.2.9. Turystyka polonijna…………. 30 2.2.10. Turystyka socjalna ………….30 2.2.11. Turystyka alternatywna…………. 31 2.2.12. Turystyka religijno – pielgrzymkowa ………….31 2.2.13. Turystyka kulturalna…………. 32 2.2.14. Agroturystyka ………….33 2.2.15. Turystyka…

Aplikowanie i wykorzystywanie funduszy UE z przeznaczeniem na rozwój turystyki w powiecie nizanskim w latach 2007-2014

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Uwagi metodologiczne 1. Ogólne uwagi o regionalnych programach operacyjnych 2. Infrastruktura turystyki a programy europejskiej współpracy terytorialnej 3. Finansowanie innowacji w turystyce ze środków unijnych Rozdział 2 Warunki i wymagania do aplikowania o srodki finansowe z funduszy strukturalnych unii europejskiej z przeznaczeniem na rozwój turystyki 1. Pozyskiwanie środków finansowych na rozwój turystyki z funduszy unii europejskiej Rozdział 3 Przeznaczenie i wykorzystywania środków przyznawanych samorzadowi powiatu nizanskiego 1. Ogólna charakterystyka powiatu nizanskiego 2. Walory turystyczne powiatu nizanskiego 3. Środki Unii Europejskiej jako instrument regionalnej polityki turystycznej w powiecie nizanskim 4. Wykorzystanie środków unijnych a rozwój turystyki w powiecie…

Atrakcje turystyczne Wenecji w opinii turystów odwiedzajacych miasto

Przez administrator

Wstęp………….4 Rozdział 1. Atrakcyjność turystyczna. Zagadnienia wstepne. 1.1. Pojęcie atrakcyjnosci turystycznej. Definicja i jej elementy skladowe…………. 6 1.2. Atrakcje turystyczne ………….7 Rozdział 2. Charakterystyka obszaru 2.1. Polozenie geograficzne…………. 9 2.2. Klimat………….10 2.3. Rys historyczny Miasta…………. 10 2.4. Transport i komunikacja miejska………….. 13 Tramwaje wodne (Vaporetto)…………. 15 Traghetto ………….16 Taksówka wodna ………….17 Gondole ………….18 Paline, dame i bricole…………. 20 2.5. Mieszkancy Wenecji ich obyczaje i kultura…………. 20 2.6. Karnawal w Wenecji (Carnevale) ………….22 Rozdział 3. Charakterystyka najwazniejszych atrakcji turystycznych czyli co trzeba zobaczyc w Wenecji. 3.1. Plac Sw. Marka (Piazza San Marco) ………….24 Wieza zegarowa (Torre dell’Orologio)…………. 26 Dzwonnica Sw. Marka…

Ocena motywowania pracowników w organizacji turystycznej na przykładzie hotelu GIEWONT

Przez administrator

Streszczenie………5 Summary ………6 Wstęp……… 7 Rozdział I Motywacja jako podstawowa funkcja zarządzania. 1. Istota motywacji ………9 2. Modele motywacji ………12 2.1. Model tradycyjny ………12 2.2. Model stosunków miedzyludzkich……… 14 2.3. Model zasobów ludzkich ………16 3. Teorie motywacji ………………19 3.1. Teorie tresci ………19 3.1.1. Teoria hierarchii potrzeb A. Maslowa……… 19 3.1.2.Teoria ERG – C. Alderfera ………21 3.1.3. Dwuczynnikowa teoria potrzeb F. Herzberga ………21 3.1.4. Teoria potrzeb D.C. McClellanda……… 23 3.2. Teorie procesu ………23 3.2.1. Teoria oczekiwan……… 24 3.2.2. Teoria sprawiedliwosci……… 25 3.3. Teoria wzmocnienia………. 26 Rozdział II Czlowiek i jego gotowosc do działania w organizacji 1. Motywacja do pracy……… 29 2.…

Wybrane walory turystyczne pomorza zachodniego.

Przez administrator

Summary……….4 Wstęp………. 5 Rozdział 1. Walory turystyczne, turystyka i jej funkcje – podstawy teoretyczne 1.1. Definicje i podzialy walorów turystycznych………. 6 1.2. Walory antropogeniczne i ich specyfika ……….8 1.3. Definicje turystyki oraz jej funkcje ……….8 Rozdział 2. Srodowisko i warunki naturalne Pomorza Zachodniego 2.1. Srodowisko geograficzne i polozenie………. 15 2.2. Rzezba terenu i gleby ……….16 2.3. Osobliwosc fauny i flory ……….16 Rozdział 3. Charakterystyka wybranych miast Pomorza Zachodniego 3.1. Miasto wojewódzkie – Szczecin………. 17 3.2. Glówne miasta………. 18 3.2.1. Kolobrzeg ……….18 3.2.2. Koszalin ……….21 3.2.3. Swinoujscie ……….23 3.2.4. Miedzyzdroje………. 25 Rozdział 4. Walory przyrodnicze Pomorza Zachodniego 4.1. Parki Narodowe 28…

Przystosowanie akwenów wodnych w Posce do uprawiania zeglarstwa deskowego

Przez administrator

1. Wstęp……….3 1.2. Wprowadzenie……….3 1.3.2. Rozwój zeglarstwa deskowego w Polsce ……….9 1.3.3 Osiagniecia polskich zeglarzy deskowych………. 12 1.3.4. Charakterystyka sprzetu do uprawiania „windsurfingu”………. 14 2. Charakterystyka akwenów przydatnych do uprawiania zeglarstwa deskowego. 2.1. Zagospodarowanie przydatne do uprawiania zeglarstwa deskowego ……….26 2.2. Akweny przydatne do uprawiania zeglarstwa deskowego w Polsce………. 29 2.2.1. Jeziorne ……….31 2.2.2. Morskie ……….36 2.3. Przykladowe akweny przystosowane do uprawiania zeglarstwa deskowego na swiecie……….42 3. Cel badan i pytania badawcze……….45 4. Metody i material badawczy……….46 5. Wyniki badan ankietowych……….48 6. Dyskusja i wnioski……….58 Spis Tabel………. 64

Spa i Wellness jako forma nowoczesnego hotelarstwa.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Glówne zagadnienia zwiazane z hotelarstwem 1.1. Geneza i znaczenie pojęćhotelarstwo, hotel 1.2. Klasyfikacja obiektów hotelarskich 1.3. Kategoryzacja obiektów hotelarskich 1.4. Rozwój bazy hotelarskiej w Polsce i jej stan w latach 2003-2013 1.5. Glówne kierunki rozwoju współczesnego hotelarstwa Rozdział II Specyfika Spa i Wellness 2.1. Pojęcie Spa i Wellness 2.2. Obiekty Spa i Wellness 2.2.1. Charakterystyka obiektów hotelarskich z oferta Spa i Wellness 2.2.2. Pozostale rodzaje obiektów Spa i Wellness 2.3. Podstawowe zabiegi obiektów Spa i Wellness 2.3.1. Hydroterapia 2.3.2. Thalassoterapia 2.3.3. Grota solna 2.3.4. Aromaterapia 2.3.5. Chromoterapia 2.3.6. Termoterapia 2.3.7. Masaze 2.4. Motywy podrózny do hoteli Spa…

Agroturystyka, możliwości rozwoju i podstawy ekonomiczne.

Przez administrator

Wstęp. 1.1. Geneza powstania agroturystyki w Polsce ………3 1.2. Warunki sprzyjajace rozwojowi agroturystyki w Polsce ………6 1.3. Polska agroturystyka……… 9 1.4. Stan turystyki w Polsce……… 11 1.5. Korzysci wynikajace z rozwoju agroturystyki w Polsce……… 13 1.6. Stowarzyszenia agroturystyczne……… 15 Bibliografia……… 20

Sektor turystyczny szansa aktywizacji miasta Dzierzgon.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Turystyka, a rozwój miasta 1.1 Podstawowe definicje zwiazane z turystyka 1.2 Pojęcie i rodzaje turystyki miejskiej 1.3 Czynniki rozwoju turystyki miejskiej Rozdział II Struktura turystyki w Unii Europejskiej 2.1 Polityka Unii Europejskiej wobec turystyki 2.2 Fundusze europejskie z zakresu turystyki 2.3 Wykorzystywanie środków unijnych przez wybrane miasta w zakresię turystyki Rozdział III Charakterystyka rozwoju miasta Dzierzgon 3.1 Przedstawienie miasta Dzierzgon pod wzgledem turystycznym 3.2 Charakterystyka przykladowych projektów wspólfinansowanych ze środków UE miasta Dzierzgon. 3.2.1 Projekt „Rewaloryzacja wzgórza zamkowego w Dzierzgoniu” 3.2.2 Projekt „Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w Dzierzgoniu” Zakończenie Bibliografia