Kategoria: Organizacja i Zarządzanie

Prace z dziedziny Organizacja i Zarządzanie . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Wpływ skutecznego motywowania na efektywnosc pracy

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Motywacja i motywowanie 1.1. Istota motywacji i motywowania 1.2. Rodzaje motywacji 1.3. Teorie motywacji Rozdział 2. Motywacja i efektywnosc pracy 2.1. System motywacyjny 2.2. Materialne i niematerialne instrumenty motywowania 2.3. Motywacyjne znaczenie nagród i kar Rozdział 3. Metodologia badan wlasnych 3.1. Problematyka badan i hipotezy badawcze 3.2. Opis metody badawczej 3.3. Analiza przeprowadzonych badan i wnioski Zakończenie Aneks Bibliografia Spis rysunków Spis wykresów Spis tabel

System zarządzania dzialem sprzedaży firmy XYZ S.A.

Przez administrator

Wstęp…………5 Rozdział I Strategie i zasady funkcjonowania dzialu sprzedaży 1.1. Pojęcie strategii………… 7 1.2. Cele i strategia dzialu sprzedazy………… 9 1.3. Zasady tworzenia struktury organizacyjnej …………13 1.4. Struktura organizacyjna dzialu sprzedaży …………18 1.5. Wynagrodzenia pracowników dzialu sprzedazy………… 25 Rozdział II Zarządzanie dzialem sprzedaży 2.1. Planowanie i dobór pracowników …………32 2.2. Adaptacja nowo pozyskanych pracowników………… 35 2.3. Szkolenie pracowników …………38 2.4. Motywowanie pracowników …………45 2.5. Premiowanie pracowników………… 54 2.6. Awans pracowników …………57 2.7. Ocenianie pracowników …………60 Rozdział III Charakterystyka działalności firmy XYZ S.A. 3.1. Geneza powstania firmy …………64 3.2. Zakres działalności …………68 3.3. Cele spólki………… 69 3.4. Struktura organizacyjna………… 69 Rozdział…

Rola skutecznego wynagradzania pracowników w zarządzaniu w Grupie ORLEN S.A

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I. Wynagrodzenia placowe w literaturze przedmiotu 1.1. Pojęcie wynagrodzeń ………6 1.2. Funkcje wynagrodzeń ………10 1.3. Formy plac……… 13 1.4. Formalno – prawne podstawy wynagrodzeń w Polsce ………18 1.5. Zasady tworzenia systemu wynagrodzeń ………22 Rozdział II. Charakterystyka Grupy ORLEN S.A. 2.1. Historia przedsiębiorstwa……… 25 2.2. Profil przedsiębiorstwa……… 29 2.3. Struktura organizacyjna……… 30 2.4. Wyniki działalności w latach 2007-2011……… 34 Rozdział III. Analiza wyników badan wlasnych 3.1. Struktura badanych pracowników przedsiębiorstwa……… 41 3.2. Skutecznosc wynagradzania pracowników przedsiębiorstwa……… 44 Zakończenie ………54 Bibliografia……… 56 Spis tabel, wykresów, schematów……… 59 Aneks ………60

Zarządzanie zasobami ludzkimi na podstawie Urzędu Miasta i Gminy XYZ

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi 1.1. Istota, geneza i cechy zarządzania zasobami ludzkimi 1.2. Wybrane elementy zarządzania zasobami ludzkimi 1.2.1. Dobór pracowników 1.2.2. Motywowanie do pracy 1.2.3. Oceny pracownicze 1.2.4. Rozwój pracowników 1.3. Kultura organizacyjna jako narzedzie zarządzania zasobami ludzkimi Rozdział II Wewnetrzne i zewnetrzne uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi w firmie Urzedzie Miasta i Gminy XYZ 2.1. Ogólna charakterystyka Gminy XYZ 2.2. Organizacja Urzędu Miasta i Gminy XYZ 2.3. Rozwój Gminy XYZ w latach 2007-2012 2.4. Poziom i struktura zatrudnienia Urzędu Miasta i Gminy XYZ Rozdział III Motywowanie do pracy w Urzedzie Miasta i Gminy XYZ 3.1. Ogólne…

Zarządzanie przedsiebiorstwem rodzinnym XYZ

Przez administrator

Wstęp…………5 Rozdział I. Pojęcie, istota i uwarunkowania przedsiebiorstw rodzinnych 1.1 Istota i znaczenie przedsiebiorczosci…………6 1.2 Uwarunkowania rozwoju przedsiebiorstw rodzinnych………… 10 1.3 Geneza rozwoju firm rodzinnych w Polsce …………16 1.4 Modele przedsiebiorstw rodzinnych …………18 1.5 Uwarunkowania rozwoju przedsiebiorczosci rodzinnej………… 19 Rozdział II. Specyfika przedsiebiorstw rodzinnych i ich działalności 2.1. Powstanie przedsiebiorstw rodzinnych a formy i źródła finansowania………… 22 2.2. Glówne cechy przedsiebiorstw rodzinnych …………24 2.3. Konflikty w przedsiębiorstwach rodzinnych …………26 2.4. Kultura przedsiebiorstw rodzinnych …………30 Rozdział III. Zarządzanie w przedsiębiorstwach rodzinych. Teoria i praktyka. Studia przypadku na podstawie wybranej firmy 3.1. Specyfika zarządzania w przedsiębiorstwach rodzinnych – teoria oraz przedstawienie sytuacji…

Sposoby i formy motywowania personelu w przedsiębiorstwie XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Motywowanie a zarządzanie personelem w przedsiębiorstwie. 1.1. Definicja i istota motywowania………. 5 1.2. Koncepcje motywacji………. 8 1.3. Modele motywowania………. 17 1.4. Systemy motywacyjne w przedsiębiorstwach………. 21 Rozdział II Stymulatory motywowacyjne stosowane wobec pracowników 2.1. Metody motywowania pracowników………. 30 2.2. Place jako materialny czynnik motywacyjny………. 36 2.3. Nagrody i kary w procesię motywowania pracowników………. 40 Rozdział III Sposoby i formy motywowania w firmie XYZ 3.1. Zalozenia metodologiczne badan wlasnych………. 46 3.2. Charakterystyka firmy X………. 48 3.3. Zalety i wady motywowania pracowników w opinii zainteresowanych………. 54 3.4. Motywowanie pracowników w ocenie kierownictwa………. 75 Podsumowanie. Wnioski z badan………. 85 Zakończenie……….…

Wpływ plci menedzera na efektywnosc pracy na przykładzie wybranych restauracji w województwie lubelskim.

Przez administrator

Wstęp……….. 3 Rozdział I Przywódca a menedzer. 1.1 Pojęcie menedzera……….. 4 1.2 Rola i umiejetnosci menedzera w organizacji……….. 6 1.3 Menedzer a kierownik ……….. 10 1.4 Menedzer a przywódca……….. 14 Rozdział II Podobienstwa i róznice w zarządzaniu menedzera kobiety, a mezczyzny. 2.1 Kierownik kobieta a kierownik mezczyzna……….. 19 2.2 Komunikacja miedzy plciami……….. 21 2.3 Style kierowania kobiet i mezczyzn……….. 23 2.4 Atrybuty kobiet mezczyzn……….. 26 Rozdział III Analiza badan wlasnych. 3.1 Cel i przedmiot badan……….. 29 3.2 Metoda badan……….. 29 3.3 Organizacja i przebieg badan. 3.4 Wyniki i analiza badan……….. 30 3.5 Dyskusja wyników……….. 58 Zakończenie……….. 60 Bibliografia……….. 61 Spis…

Doskonalenie systemu motywacji pozaplacowej w urzedzie gminy w XYZ

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1 System motywowania pracowników 1.1. Pojęcie, istota, cele i funkcje motywowania………6 1.2. Teorie motywacji………9 1.3. Instrumenty motywacji placowej i pozaplacowej………14 Rozdział 2 Urzad Gminy XYZ jako obiekt badan empirycznych 2.1. Glówne zadania Urzędu Gminy………19 2.2. Struktura organizacyjna Urzędu Gminy………22 2.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w Urzedzie Gminy………25 Rozdział 3 Badania systemu motywacji pozaplacowej w Urzedzie Gminy 3.1. Charakterystyka i analiza systemu motywacji pozaplacowej w Urzedzie Gminy………30 3.2. Ocena systemu motywacji pozaplacowej w Urzedzie Gminy………37 3.3. Kierunki doskonalenia systemu motywowania w Urzedzie Gminy………39 Zakończenie………42 Bibliografia………43 Spis rysunków, wykresy………45 Aneks………46

Motywowanie pracowników do pracy na przykładzie firmy logistycznej XXX

Przez administrator

Wstęp ……..4 Rozdział 1. System motywacyjny, jako element procesu zarządzania personelem 1.1. Pojęcie motywacji i motywowania. Wybrane teorie motywacji…….. 6 1.2. Wybrane modele motywacji…….. 20 1.3. System motywacyjny w organizacji…….. 23 Rozdział 2. Czynniki motywujace pracowników 2.1. System plac, jako materialny czynnik motywacyjny ……..24 2.2. Niematerialne formy motywowania ……..27 2.3. Instrumenty motywowania pracownika…….. 32 Rozdział 3. Skutecznosc motywacji 3.1. Zasady skutecznej motywacji…….. 37 3.2. Ocena pracowników……..39 3.3. Rola informacji w procesię motywowania…….. 41 Rozdział 4.Strategie motywacyjne 4.1. Motywowanie poprzez wartosci…….. 43 4.2. Motywowanie poprzez przywództwo ……..44 4.3. Motywacja poprzez pochwaly i docenianie ……..46 4.4. Motywacja poprzez pozytywnie wyrazone informacje zwrotne……..…

Mobbing w pracy

Przez administrator

Mobbing w pracy Wstęp ……….4 Rozdział 1 Zjawisko mobbing 1. Definicja mobbingu………. 6 2. Definicja encyklopedyczna………. 6 3. Fazy mobbingu………. 7 4. Przyczyny mobbingu ……….8 5. Cechy mobbingu według Heinza lemana………. 9 6. Skutki mobbinguj ……….12 Rozdział 2 Oblicza mobbingu 1. Rodzaje mobbingu………. 14 2. Przykłady mobbingu………. 15 3. Lobbing a inne zjawiska w pracy………. 22 Rozdział 3 Lobbing jako patologia ……….24 Rozdział 4 Kodeks pracy a lobbing 1. Obowiązki pracodawcy dotyczące mobbingu……….28 2. Odpowiedzialność karna pracodawcy………. 29 3. Obowiązki pracownika dotyczące mobbingu………. 34 Rozdział 5 Przeciwdziałanie mobbingowi ……….37 1. Prawne sposoby obrony przed mobbingiem ……….38 2. Psychologiczne sposoby obrony……….…

Adaptacja i wdrazanie kandydatów na zolnierzy zawodowych do służby i nauki w Wyzszej Szkole Oficerskiej Wojsk Ladowych imienia generala Tadeusza Kosciuszki we Wroclawiu.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I Proces i przebieg rekrutacj oraz wdrozenie czlonków organizacji do istniejacych struktur. 1.1. Planowanie zasobów ludzkich. 1.2. Dobór kadr. 1.3 Struktura doboru kadr. 1.4. Rekrutacja pracowników. 1.5 Selekcja pracowników. 1.6. Wdrazanie i rozwój zasobów ludzkich. 1.7 Marketing personalny w organizacjach zhierarchizowanych. Rozdział II Analiza istniejacych rozwiazan systemowych w zakresię rekrutacji kandydadtów na zolnierzy zawodowych do uczelni wojskowej oraz realizacji procesu dydaktyczno-wychowawczego. 2.1 Wyzsza Szkola Oficerska Wojsk Ladowych imienia generala Tadeusza Kosciuszki – organizacja i struktura. 2.2. Źródła rekrutacji kandydatów na zolnierzy zawodowych do WSOWL. 2.3. Metody poszukiwania kandydatów do nauki i służby w WSOWL. 2.3 Proces selekcji i…

Rekrutacja jako jeden z aspektów zarządzania zasobami ludzkimi w jednostkach administracji publicznej na przykładzie Sadu Rejonowego.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Zarządzanie zasobami ludzkimi w świetle literatury 1.1. Pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi……….. 5 1.3. Cele i znaczenie zarządzania zasobami ludzkimi……….. 10 1.4. Proces zarządzania zasobami ludzkimi ………..11 1.5. Cechy zarządzania zasobami ludzkimi ………..15 Rozdział II Teoretyczne aspekty procesu rekrutacji 2.1. Pojęcie i istota rekrutacji ………..18 2.2. Funkcje rekrutacji……….. 21 2.3. Rodzaje rekrutacji ………..23 2.4. Cel i etapy rekrutacji……….. 26 2.5. Formulowanie oferty pracy ………..28 2.6. Wybór źródła rekrutacji kandydatów……….. 30 Rozdział III Teoretyczne aspekty procesu selekcji 3.1. Pojęcie i istota selekcji ………..32 3.2 Dokumenty wykorzystywane w procesię selekcji……….. 34 3.3. Wybrane metody i techniki wykorzystywane w procesię selekcji………..…

Analiza znaczenia motywacji pracowników jako elementu zarządzania zasobami ludzkimi.

Przez administrator

Wstęp……….. 1 Rozdział 1 Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi 1.1. Pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi……….. 3 1.2. Istota zarządzania zasobami ludzkimi……….. 10 1.3. Cele zarządzania zasobami ludzkimi……….. 12 1.4. Zasady zarządzania zasobami ludzkimi……….. 14 Rozdział 2 Motywowanie 2.1. Pojęcie i istota motywacji……….. 16 2.2. Wybrane teorie motywacji……….. 20 2.3. Modele motywacji ………..33 2.4. Placowe i pozaplacowe srodki pobudzania motywacji……….. 38 2.5. Szkolenia i rozwój pracowników ………..41 Rozdział 3 Praktyczne instrumenty pobudzania motywacji na przykładzie firmy SBP Polska SP. z o.o. 3.1. Kształtowanie placy zasadniczej……….. 48 3.2. Premia jako instrument motywowania……….. 55 3.2.1. Systemy premiowania……….. 57 3.2.2. Warunki oraz zasady skutecznego premiowania…

Organizacja i funkcjonowanie Policji na podstawie Komendy Powiatowej Policji w XYZ – problemy wybrane.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1 Historia formacji policyjnych w Polsce 1.1. Pojęcie Policji………. 4 1.2. Policje administracyjne w okresie miedzywojennym………. 8 1.3. Miejsce policji administracyjnej w okresie PRL – u………. 11 1.4. Historia Komendy Powiatowej Policji w XYZ………. 21 Rozdział 2 Organizacja i funkcjonowanie policji 2.1. Organizacja policji………. 25 2.2. Schemat organizacji policji ……….28 2.3. Policja a samorzad terytorialny ……….39 2.4. Formy prawne działania policji ……….41 2.5. Policja w strukturze administracji rzadowej w województwie………. 43 2.6. Policja a ograniczenie praw i wolnosci obywatela………. 47 Rozdział 3 Analiza funkcjonowania komendy powiatowej policji w xyz w latach 2011 – 2013 – problemy wybrane 3.1.…

Zarządzanie i finansowanie instytucji kultury na przykładzie Opery i Filharmonii w Bialymstoku

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Instytucje kultury w świetle literatury przedmiotu. 1.1 Specyfika i rodzaje instytucji kultury. 1.2 Uwarunkowania prawne funkcjonowania instytucji kultury. 1.3 Zadania administracyjne placówek kultury. 1.4 Struktura zarządzania instytucjami kultury na róznych szczeblach administracji. Rozdział II Źródła finansowania działalności kulturalnej. 2.1 Rodzaje zródel finansowania. 2.2 Budżet państwa, jako źródło finansowania kultury. 2.3 Finansowanie kultury w latach 2000-2011. 2.4 Zagraniczne srodki publiczne. 2.5 Wydatki na kulture z gospodarstw domowych. 2.6 Mecenat prywatny. Rozdział III System zarządzania Opera i Filharmonia Podlaska. 3.1 Aspekty prawne funkcjonowania Opery i Filharmonii Podlaskiej. 3.2 Modele zarządzania instytucjami kultury. 3.3 Struktura organizacyjna Opery i Filharmonii Podlaskiej.…

Motywowanie pracowników na przykładzie ING Banku Slaskiego.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I. Pojęcie motywacji………..4 1.1. Teorie motywacji………..6 Rozdział II. Podejscie do motywowania 2.1. Teoria sprawiedliwosci………..14 2.2. Teoria oczekiwan………..14 2.3. Teoria wzmocnienia………..16 Rozdział III. Wynagradzanie jako element motywacji. 3.1. Wynagrodzenie materialne………..19 3.1.1. Wynagrodzenie placowe………..21 3.1.2. Premiowanie………..24 3.2. Wynagrodzenie niematerialne………..26 3.2.1. Kultura organizacyjna………..27 3.2.2. Szkolenia………..28 Rozdział IV. ING Bank Slaski. 4.1. Wynagradzanie materialne pracowników………..33 4.2. Regulamin premiowania Pracowników w ING Banku Slaskim……….. 36 4.3. Pozamaterialne motywowanie pracowników………..38 Rozdział V. Metody badawcze………..41 5.1. Analiza systemu motywowania………..42 Zakończenie………..48 Bibliografia………..49 Spis tabel………..51 Spis rysunków………..52 Zalacznik nr 1 – Ankieta ………..53

Motywowanie pracowników administracyjnych instytucji sfery budżetowej na przykładzie Prokuratury Rejonowej XYZ

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Teoretyczne aspekty motywowania 1.1. Definicja motywacji i motywowania ……….9 1.2. Motywowanie jako funkcja zarządzania ……….11 1.3. Wybrane teorie motywowania ……….15 1.3.1. Teorie tresci………. 16 1.3.2. Teorie procesu………. 19 1.3.3. Teorie ukierunkowane na srodki motywacji………. 22 Rozdział II. system motywowania w organizacji 2.1. Definicja i charakterystyka systemu motywacyjnego ……….25 2.2. Proces tworzenia systemów motywacyjnych ……….30 2.3. Narzedzia motywowania pracowników ……….34 2.4. Motywowanie placowe i pozaplacowe ……….36 Rozdział III.Motywowanie pracowników administracyjnych w Prokuraturze rejonowej bydgoszcz – poludnie 3.1. Charakterystyka instytucji ……….55 3.2. Struktura organizacyjna ……….56 3.3. Wynagrodzenie zasadnicze ……….58 3.4. System premiowy ……….58 3.5. System motywowanie pracowników administracyjnych w…

Motywowanie jako istotna funkcja zarządzania na przykładzie XYZ(fabyrka farb i lakierów).

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział 1 Istota motywowania 1.1. Zarządzanie – podstawowe definicje i funkcje………. 5 1.2. Motywowanie jako wazny element zarządzania – znaczenie motywowania………. 9 1.3. Pojęcie motywowania………. 10 1.4. Podstawowe teorie motywacji ……….12 1.4.1. Teorie tresci ……….13 1.4.1.1. Hierarchia potrzeb A. Maslowa………. 13 1.4.1.2. Dwuczynnikowa teoria potrzeb F. Herzberga ……….16 1.4.1.3. Teoria ERG Alderfera………. 18 1.4.1.4. Teoria potrzeb McClellanda………. 21 1.4.1.5. Teoria X i Y Douglasa McGregora………. 22 1.4.2. Teorie procesu………. 23 1.4.2.1. Teoria oczekiwan wartosci V. Vrooma………. 23 1.4.2.2. Teoria sprawiedliwego nagradzania J. Stacy Adamsa………. 24 1.4.2.3. Teoria wzmocnienia B. F. Skinnera………. 25 Rozdział 2 Instrumenty pobudzania motywacji 2.1. Systemy…

Ocena gospodarowania przychodami i wydatkami Funduszu Ubezpieczen Spolecznych w Polsce w latach 2008-2012

Przez administrator

Streszczenie………..5 Wstęp……….. 7 Rozdział 1. Przeglad pismiennictwa 1.1. Podstawowe zagadnienia z zakresu Funduszu Ubezpieczen Spolecznych……….. 8 1.2. Źródła finansowania działalności FUS ………..22 1.3. Prawne możliwości rozdysponowania środków finansowych z FUS……….. 26 Rozdział 2. Zalozenia metodyczne badan 2.1. Cel, hipoteza, pytania badawcze……….. 29 2.2. Zakres badan i źródła informacji……….. 29 2.3. Metody i techniki badawcze……….. 30 Rozdział 3. Wyniki badan wlasnych 3.1. Analiza wstepna bilansu Funduszu Ubezpieczen Spolecznych……….. 34 3.2. Analiza przychodów Funduszu Ubezpieczen Spolecznych……….. 45 3.3. Analiza wydatków Funduszu Ubezpieczen Spolecznych ………..48 3.4. Ocena wskaznikowa FUS……….. 53 Wnioski ………..60 Pismiennictwo……….. 62 Akty prawne……….. 64 Spis tabel ………..65 Spis rysunków ………..66

Ludzie w organizacji i motywowanie

Przez administrator

Wprowadzenie 1. Determinanty motywowania w zarządzaniu rozwojem 2. Struktura funkcjonalna systemu motywacyjnego 3. Partycypacja pracowników w ksztaltowaniu strategii organizacji Zakończenie Bibliografia

Motywowanie pracowników samorzadowych na przykładzie urzedu miejskiego w XYZ

Przez administrator

Wstęp ………. 4 Rozdział I. Problematyka motywowania w ujęciu teoretycznym 1.1 Wyjasnienie istoty i znaczenia motywacji i motywowania ………. 6 1.2 Wybrane teorie motywacji ………. 10 1.2.1 Teorie tresci ………. 12 1.2.2 Teorie procesu ………. 16 1.2.3 Teoria wzmocnien ………. 19 1.3 Czynniki motywowania pracowników………. 21 1.3.1 Motywatory placowe ………. 21 1.3.2.Motywatory pozaplacowe ………. 30 Rozdział II. Charakterystyka urzedu miejskiego w XYZ 2.1 Miasto Walbrzych, jako jednostka samorządu terytorialnego ………. 41 2.2 Struktura organizacyjna Gminy Walbrzych i Urzędu Miejskiego ………. 43 2.3 Zakres działania i zadania Urzędu Miejskiego. ………. 51 2.4 Wielkosc, struktura zatrudnienia pracowników samorzadowych Urzędu Miejskiego ………. 54…

Nowoczesne narzedzia internetowe wspierajace proces rekrutacji

Przez administrator

Wstęp………….4 Rozdział 1. Rozwazania definicyjno-terminologiczne 1.1. Istota procesu rekrutacji………….7 1.2. Proces rekrutacji w kontekscie zarządzania zasobami ludzkimi…………. 10 1.3. Rekrutacja w Internecie ………….16 1.4. Komunikacja w Internecie ………….18 Rozdział 2. Narzedzia internetowe wspierajace proces rekrutacji 2.1. Systemy wspierajace proces rekrutacji…………. 23 2.1.1. System eRecruiter ………….27 2.1.2. Zastosowanie systemu eRecruiter w wybranych firmach…………. 29 2.2. Portale rekrutacyjne ………….33 2.3. Wirtualne Targi Pracy ………….38 2.4. Formularze aplikacyjne…………. 45 2.5. Video CV ………….48 2.5.1.Video CV w urzedach pracy ………….54 Rozdział 3. Rekrutacja w Internecie w świetle badan naukowych………….61 Rozdział 4. Metodologia badan wlasnych 4.1. Cel, problemy i hipotezy badawcze………….72 4.1.1. Cel badan ………….72…

Rola systemu motywacji w realizacji planu przedsiębiorstwa

Przez administrator

Wstęp………. 7 Rozdział 1. Zagadnienie wstepne pojęcia motywacji………. 9 1.1. Istota motywacji………. 10 1.2. Instrumenty i narzedzia motywowania pracownika w realizacji planu przedsiębiorstwa………. 15 1.3. Podstawowe koncepcje motywacji ……….27 Rozdział 2. Rola motywacji w zarządzaniu personelem ……….38 2.1. Skuteczne zarządzanie personelem………. 43 2.2. Programy motywacyjne dla pracowników ……….52 2.3. Pobudzanie motywacji ……….55 2.4. Budowa i elementy systemu motywacji………. 57 Rozdział 3. System motywacji badanego przedsiębiorstwa………. 61 3.2. Motywatory sluzace realizacji celów przedsiębiorstwa ……….70 3.2.1. Motywatory placowe ……….73 3.2.2. Motywatory pozaplacowe materialne 80 Rozdział 4. Wyniki badania pracowników firmy Kyivstar 4.1. Cel badania………. 83 1.4. Stosowanie systemów premiowych w firmie „Kyivstar”…

Kształtowanie systemu okresowych ocen pracowniczych na przykładzie XXX

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1. System ocen pracowniczych- wybrane aspekty teoretyczne 1.1. Pojęcie i rodzaje ocen pracowniczych 1.2. Uwarunkowania systemu oceniania okresowego pracowników 1.2.1. Rodzaj działalności i wielkosc organizacji 1.2.2. Cele strategiczne firmy 1.2.3. Metoda zarządzania 1.2.4. Styl kierowania 1.2.5. Poziom kierowania 1.2.6. Poziom wymagan 1.2.7. Autorytet oceniajacych 1.2.8. Wiek pracowników 1.3. Możliwościwykorzystania systemu ocen pracowniczych w ZZL Rozdział 2. Projektowanie systemu okresowych ocen pracowniczych 2.1. Elementy systemu okresowych ocen pracowniczych 2.1.1. Cele i funkcje oceniania 2.1.2. Zasady oceny jako fundament tworzenia systemu oceniania 2.1.3. Wybór kryteriów okresowych ocen pracowniczych 2.1.4. Metody i techniki oceniania 2.1.5. Procedura oceniania jako warunek konieczny sprawnosci…

Wizerunek przedstawiciela handlowego w opinii badanych klientów

Przez administrator

Wstęp………….4 Rozdział I. Rola przedstawiciela handlowego w przedsiębiorstwie. 1.1. Zadania i znaczenie przedstawiciela handlowego w przedsiębiorstwie………….6 1.2. Klasyfikacja i etapy rekrutacji………….13 1.2.1 Definiowanie stanowiska………….19 1.2.2. Charakterystyka kandydata…………. 20 1.3. Strategie procesu rekrutacji………….21 1.3.1. Ogloszenie o wolnym wakacie………….24 1.4. Planowanie procesu rekrutacji i selekcji dla kandydatów na stanowisko przedstawiciela handlowego ………….26 Rozdział II. Kompetencje wymagane od przedstawicieli handlowych. 2.1. Analiza zyciorysu kandydata na stanowisko pH ………….29 2.2. Rozmowa kwalifikacyjna………….34 2.2.1. Techniki selekcji dostepne dla psychologów ………….39 2.3. Testy wiedzy i centra oceny………….41 2.4. Techniki symulacyjne………….45 Rozdział III. Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa i jego pracowników. 3.1. Sprawdzanie referencji kandydatów na stanowisko pH………….49 3.2.…