Analiza rozwiazan konstrukcyjnych ukladów rozrzadu wspólczesnych samochodów osobowych
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Budowa ukladu rozrzadu silnika czterosuwowego
1.1 Wprowadzenie
1.2 Przekroje przeplywu kanalów dolotowych i wylotowych
1.3 Krzywki rozrzadu
1.3.1 Zarys styczny krzywki
1.3.2 Zarys harmoniczny krzywki
1.3.3 Krzywki syntetyczne
1.3.4 Porównanie wlasnosci krzywek
1.3.5 Zarys krzywki rzeczywistej z uwzglednieniem luzu zaworowego
1.4 Zawory
1.4.1 Sprezyny zaworowe
1.4.2 Mocowanie i prowadzenie sprezyny
1.5 Pozostale czesci ukladu rozrzadu
Rozdział 2.
Rodzaje rozwiazan konstrukcyjnych ukladów rozrzadu
2.1 Kierunki rozwoju ukladu rozrzadu
2.2 Zmienne sterowanie rozrzadem FIATa
2.3 System regulacji faz rozrzadu Vanos
2.4 Variable Valve Control (VVC)
2.5 Vario Cam
2.6 Silownik hydrauliczny VVT – i
2.7 Zmiana zarysu krzywki
2.7.1 Mitsubishi Innovative Valve Timinng and Lift Electronic
Control
2.7.2 Variable Valve Timing and Lift Electric Control (V –
TEC)
2.8 Nowoczesne rozwiazanie napedu zaworów silnika
2.9 Elektrohydrauliczne i elektropneumatyczne mechanizmy rozrzadu
Rozdział 3.
Nowoczesne rozwiazanie ukladu rozrzadu
3.1 Bezzaworowy rozrzad tlokowego silnika spalinowego nisko
– lub wysokopreznego
3.2 Prototypowe rozwiazania mechanizmów zmian faz rozrzadu
3.2.1 Metoda Elroda-Nelsona
3.2.2 Mechanizm róznicowy
3.2.3 Inne metody zmiany faz rozrzadu
Podsumowanie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|