Animacja 3D I model zlozeniowy pistoletu Walther P83 w programie3DS MAX
19 października 2015
Wstęp………. 3
Rozdział 1.
Pojecia animacji komputerowej
1.1 Rodzaje animacji………. 5
1.1.1. Animacja 2D jako pierwszy rodzaj animacji komputerowej ……….5
1.1.2. Animacja 3D jako drugi rodzaj animacji komputerowej………. 8
1.1.3. Zastosowanie Renderingu w animacji komputerowej ……….9
1.2. Zastosowanie animacji w:………. 10
1.2.1. Grach komputerowych ……….10
1.2.2. Filmach ……….11
Rozdział 2.
Metody modelowania 3D
2.1. Modelowanie podstawowe ……….12
2.2. Modelowanie zlozone ……….13
2.2.1. Czym sa obiekty typu Editable Poly i Editable Mesh ……….13
2.2.2. Czym sa obiekty typu Patch ……….14
2.2.3. Czym sa obiekty typu NURBS ……….15
Rozdział 3.
Modelowanie w 3D Studio MAX Poszczególnych elementów
3.1. Modelowanie magazynka pistoletu Walther P83………. 17
3.2. Modelowanie szkieletu pistoletu Walther P83……….23
3.3. Modelowanie zamka pistoletu Walther P83………. 33
3.4. Modelowanie sprezyny oporowo-powrotnej pistoletu Walther P83………. 40
4. Tworzenie animacji zaladowania pistoletu Walther P83 ……….42
Zakończenie………. 46
Wykaz literatury ……….47
Spis rysunków ……….48
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|