Działalność fundacji World Wide Fund for Naturę – Światowego Funduszu na rzecz Przyrody w mediach
7 grudnia 2022
Wstęp………..4
Rozdział I
Media społecznościowe.
1.1. Media społecznościowe – zarys historyczny………..7
1.2. Najpopularniejsze media społecznościowe w XXI wieku………..10
1.3. Pozytywne i negatywne oddziaływanie mediów społecznościowych………..13
Rozdział II
Wykorzystanie mediów społecznościowych w zakresie rozwoju organizacji non profit
2.1. Działania i rozwój wybranych organizacji non profit………..18
2.2. Media użytkowane przez fundację WWF………..23
2.3. Kampanie społeczne WWF w mediach………..27
Rozdział III
Metodologia badań własnych
3.1. Cele i hipotezy badawcze………..32
3.2. Metody, techniki, narzędzia badawcze………..32
3.3. Przebieg i organizacja badania………..33
Rozdział IV
Skuteczność działań fundacji WWF – analiza i interpretacja wyników badań własnych
4.1. Charakterystyka próby badawczej………..34
4.2. Wyniki badań………..37
4.3. Podsumowanie………..43
Zakończenie………..45
Bibliografia………..47
Spis rysunków………..53
Spis wykresów………..54
Spis tabel………..54
Aneks………..55
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|