Port lotniczy elementem multimodalnego węzła transportowego
22 października 2021
Wstęp…………3
Rozdział 1
Multimodalność portów lotniczych
1.1 Infrastruktura transportu lotniczego…………6
1.2 Wymogi dotyczące infrastruktury transportowej…………6
1.3 Priorytety w zakresie rozwoju infrastruktury transportu lotniczego…………7
1.4 Infrastruktura transportu multimodalnego…………7
1.5 Priorytety w zakresie rozwoju infrastruktury transportu lotniczego…………8
1.6 Wspieranie rozwoju multimodalnego Jednolitego Europejskiego Obszaru Transportowego (Single European Transport Area) poprzez inwestycje w sieci TEN-T…………9
1.7 Infrastruktura transportu lotniczego w Województwie Śląskim…………9
1.8 Wielkość przewozu pasażerów w Województwie Śląskim w roku 2012 i 2016 przez MPL „Katowice” w Pyrzowicach…………12
1.9 Transeuropejska Sieć Transportowa (TEN-T)…………13
Rozdział 2
Charakterystyka Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach
2.1 Historia międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice”…………19
2.2 Charakterystyka Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice Airport”…………22
2.3 Placówka Straży Granicznej w Katowicach –Pyrzowicach…………23
2.4 Analiza SWOT dla Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach…………25
2.5 Lotniskowa Straż Ratowniczo – Gaśnicza…………26
Rozdział 3
Port lotniczy elementem multimodalnego węzła logistycznego
3.1. Charakterystyka portów lotniczych w Polsce i rozwoju lotnictwa…………30
3.2. Łańcuch dostaw i miejsce lotnictwa w tym zakresie…………34
3.3. Gotowość techniczna portów lotniczych…………43
3.4. Transport lotniczy jako element transportu intermodalnego…………47
Zakończenie…………51
Bibliografia…………52
Spis tabel…………55
Spis rysunków.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|