Kategoria: Bankowość- Kredyty

Prace z dziedziny Bankowość- Kredyty. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Polityka pieniezna Banku Centralnego w gospodarce rynkowej

Przez administrator

Wstęp………. 5 Rozdział I. System bankowy w gospodarce rynkowej 1. Geneza i ewolucja bankowosci centralnej ………. 7 2. Zmiany w polskim systemie bankowym po 1989 r ………. 11 3. Wspólczesny system bankowy – cele i zadania Banku Centralnego ………. 13 4. Podzial i rodzaje banków…

Kredytowanie klientów indywidualnych na przykładzie Banku XYZ.

Przez administrator

Wstęp ………3 Rozdział 1 Bankowośćkomercyjna 1.1. System bankowy w gospodarce rynkowej ……… 5 1.2. Rola i zadania banku komercyjnego ……… 11 1.3. Polityka kredytowa i zarządzanie ryzykiem ……… 18 Rozdział 2 Kredyt jako podstawowy produkt banku komercyjnego 2.1. Pojęcie i klasyfikacja kredytów ……… 25 2.2.…

Pasywne czynnosc bankowe – depozyty i lokaty na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Podstawy prawne funkcjonowania banków……….3 1.1. Kształtowanie się polskiego systemu bankowego 1.2. Uregulowania prawne dotyczace banków Rozdział II Działalność depozytowa banków……….14 2.1. Struktura depozytów 2.1.1. Wklady a wista 2.1.2. Terminowe lokaty pieniezne 2.1.3. Certyfikaty depozytowe 2.1.4. Inne firmy depozytów pienieznych 2.2. Klasyfikacja rachunków…

Egzekucja z rachunków bankowych

Przez administrator

Wstęp ………3 Rozdział I. Wybrane zagadnienia dotyczace egzekucji swiadczen pienieznych 1. Istota i cel egzekucji ………5 2. Przepisy prawne regulujace egzekucje naleznosci pienieznych oraz zakres ich stosowania ………6 3. Sposoby egzekucji swiadczen pienieznych………9 Rozdział II. Rachunki bankowe w świetle przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia…

Banki zagraniczne w Polsce

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział 1. Polski system bankowy. 1.1. Tradycje polskiej bankowosci………..5 1.2. Transformacja ustrojowa sektora bankowego………..7 1.2.1. Reformy systemu bankowego w 1989r………..8 1.2.2. Kryzys w systemie bankowym………..10 1.2.3. Restrukturyzacja………..12 1.2.4. Prywatyzacja banków w Polsce……….14 1.2.5. Konsolidacja w sektorze bankowym……….22 1.3. Bankowośćw latach dziewiecdziesiatych………..24 1.4. Tozsamosc polskiego…

Przestepstwo oszustwa kredytowego

Przez administrator

Wstęp ……… 3 Rozdział I Zarys przestępstwa ……… 6 Rozdział II Podmiot przestępstwa ……… 11 Rozdział III Przedmiot przestępstwa ……… 13 Rozdział IV Strona przedmiotowa ……… 20 Rozdział V Strona podmiotowa ……… 28 Rozdział VI Zagrozenie kara i środkami karnymi ……… 33 Rozdział VII Tryb…

Zasady dzialaniu banku spóldzielczego na przykładzie Banku XYZ

Przez administrator

Wstęp ……… 3 Rozdział I Geneza spóldzielczosci bankowej w Polsce 1.1. Historia spóldzielczosci bankowej w Polsce w latach 1861-1989 ……… 5 1.2. Banki spóldzielcze w warunkach zmieniajacej się gospodarki w Polsce w latach 90-tych ……… 11 1.3. Specyfika sektora bankowosci spóldzielczej ……… 18 Rozdział II…

Kredytowanie małych i srednich przedsiebiorstw na przykładzie oferty Banku XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział I 1.Charakterystyka sektora małych i srednich przedsiebiorstw w Polsce. 1.1.Definicja przedsiębiorstwa. 1.2.Klasyfikacja przedsiebiorstw. 1.3.Stan sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku. 1.3.1.Stan i wielkosc sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku. 1.4.Rozwój sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku. 1.4.1.Wzrost…

Marketing mix usług bankowych na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Marketing – ogólna charakterystyka 1.1. Pojęcie marketingu………6 1.2 Ewolucja faz zarządzania marketingiem……….10 1.3. Cele marketingu………12 1.4. Funkcje marketingu………13 1.5 Orientacje marketingowe………16 Rozdział II Analiza marketingu mix usług bankowych 2.1 Usluga bankowa jako produkt………19 2.1.1 funkcje usługi bankowej………23 2.1.2 Jakoc usług bankowych………26 2.1.3…

Strategia marketingowa dla banku XYZ

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Znaczenie Strategii Marketingowej 1.1. Definicja strategicznego planu marketingowego……….7 1.2. Strategiczne planowanie marketingowe a sprawnosc i skutecznosc działania firmy……….8 1.3. Strategia marketingowa a przewaga konkurencyjna……….9 1.4. Podstawowe problemy strategicznego planowania marketingowego……….11 1.5. Strategiczny plan marketingowy firmy uslugowej……….13 Rozdział II. Przedstawienie Banku XYZ 2.1.…

Działalność Depozytowa banków komercyjnych na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I. Regulacje prawne działalności depozytowej banków 1.1 Umowa rachunku bankowego………7 1.2 Obowiazek posiadania rachunku bankowego………14 Rozdział II. Rodzaje depozytów pienieznych 2.1 Rachunki avista………16 2.1.1 Konto osobiste………16 2.1.2 Rachunek biezacy i pomocniczy………26 2.2 Terminowe lokaty pieniezne………34 2.2.1 Lokaty terminowe dla osób fizycznych……… 37 2.2.2…

Przemiany jakosciowe w banku elektronicznym na przykładzie mBanku

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I Rozwój bankowosci komercyjnej w Polsce po roku 1989. 1.1. Definicje banku………6 1.2. Polski system bankowy………9 1.3. Banki komercyjne w Polsce po roku 1989………13 Streszczenie rozdzialu………19 Rozdział II Pierwsze banki internetowe w Polsce. 2.1. Definicja bankowosci elektronicznej………21 2.2. Rodzaje bankowosci elektronicznej………24 2.3. Rozwój…

Zmiany zakresu i przedmiotu działalności uslugowej banku XYZ

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział 1 Charakterystyka sektora bankowego 1.1. Istota działalności uslugowej i funkcje banków w gospodarce………3 1.2. Klasyfikacja banków………9 1.3. Bank centralny w gospodarce polski………18 Rozdział 2 Rodzaje, funkcje oraz segmentacja usług bankowych 2.1. Rodzaje i funkcje usług finansowych i bankowych………25 2.2. Segmentacja rynku usług finansowych………29…

Kierunki rozwoju bankowości internetowej w Polsce

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział 1. Bankowosc, a możliwości Internetu. 1.1. Phone i home banking………7 1.2. Internet banking………13 1.3. Bezpieczeństwo transakcji………15 1.4. Doradztwo online………19 Rozdział 2. Bankowośćinternetowa na wybranych przykladach. 2.1. MBank……….27 2.2. Expandia Banka………38 Rozdział 3. Przyszlosciowe produkty w bankowosci internetowej 3.1. Dostep przez telefon komórkowy………52 3.2.…

Depozyty bankowe na przykładzie BRE Banku

Przez administrator

Wstęp ………2 Rozdział I. Ekonomiczno prawne podstawy działalności depozytowej banku 1.1.Kodeks Cywilny………4 1.2. Prawo bankowe………8 1.2.1. Przedmiot i źródła prawa bankowego………8 1.2.2. Banki i czynnosci bankowe………11 1.2.3. System bankowy w Polsce………15 1.3. Ustawa o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym………18 1.3.1. Tworzenie, organizacja, zadania i źródła finansowania BFG………18…

Kredytowanie działalności gospodarczych na przykładzie banku XYZ

Przez administrator

Wstęp ………3 Rozdział I Kkredyt 1.1. Pojęcie kredytu ……….4 1.2. Rodzaje kredytów stosowane w obrocie bankowym ………10 1.2.1. Kredyt inwestycyjny ………10 1.2.2. Kredyt obrotowy – w rachunku biezcym ……… 12 1.2.3. Kredyt wekslowy ……… 14 1.2.4. Leasing ………15 Rozdział II Geneza banku XYZ 2.1. Historia…

Ocena firmy wedlug kryteriów bankowych

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział 1. Przedmiot i zakres wspóldziałania firmy i banku………6 Rozdział 2. Rodzaje kredytów………11 2.1. Warunki udzielania kredytu, zawieranie umów kredytowych i ich realizacja………15 Rozdział 3. Analiza standingu finansowego firmy………22 Rozdział 4. Ocena ryzyka banku………38 4.1. Formy zabezpieczania kredytów………44 Rozdział5. Analiza wniosków kredytowych………54 Przyklad: Ocena…

Analiza oferty skierowanej do klientów indywidualnych w banku XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Charakterystyka produktów usług bankowych 1.1 Istota, klasyfikacja i specyficzne cechy produktu usług bankowych dla klientów indywidualnych 1.2. Kształtowanie oferty produktowej banków 1.3. Wprowadzanie nowych produktów 1.3.1. Innowacje bankowe 1.4. Wycofywanie produktów 1.5. Instrumenty kształtujące popyt i podaz produktów bankowych dla klientów indywidualnych…

Marketing-mix w działalności uslugowej na podstawie Banku Przemyslowo-Handlowego S.A.

Przez administrator

Wstęp……..5 Rozdział I Rola marketingu w działalności przedsiębiorstwa na rynku uslugowym……..7 1.1 Geneza i istota marketingu…….7 1.2 Specyfikacja marketingu uslug…….9 1.3 Koncepcje marketingu-mix…….13 Rozdział II Podstawowe instrumenty marketingu-mix w dzialalnosci bankowej……..20 2.1 Organizacja sluzb marketingowych banku…….20 2.2 Produkt jako centralny element marketingu-mix……..25 2.3 Polityka cenowa……..30…

Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej w Polsce.

Przez administrator

Wstęp……..2 Rozdział 1. Bankowośćna przestrzeni dziejów…….4 1.1. Podstawowe definicje zwiazane z bankowoscia…….4 1.1.1. Pojęcie banku…….4 1.1.2. Cechy usług bankowych…….6 1.2. Tworzenie i organizacja banków……..8 1.3. Produkty kredytowe…….13 1.4. Gwarancje bankowe……..16 1.5. Tajemnica bankowa……..17 1.6. Misja banku……..20 1.7. Zarys historii polskiego systemu bankowego…….22 1.7.1. Okres zaborów……..22…

Bankowośćinternetowa.

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział 1. Bankowosc, a możliwości Internetu……….6 1.1. Bankowośćelektroniczna……….6 1.2. Phone i home banking……….8 1.3. Doradztwo online……….14 1.4. Internet banking……….16 1.5. Przyszlosciowe produkty w bankowosci internetowej……….18 1.5.1. Wykorzystanie technologii WAP w bankowosci internetowej………19 1.5.2. E-cash – pieniadz elektroniczny……….21 Rozdział 2. Bankowośćinternetowa………28 2.1. Bezpieczeństwo transakcji……….28 2.2.…

Wyniki działalności depozytowej banku na przykładzie V Oddzialu banku PKO BP.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1. Powstanie i rozwój Banku PKO w Polsce………5 1.1 Banki w mieście Poznaniu w okresie miedzywojennym………5 1.2 Powstanie i rozwój PKO w Polsce………8 1.2.1 Pocztowa Kasa Oszczednosci 1919-1949……… 8 1.2.2 Powszechna Kasa Oszczednosci 1950-1975……… 11 1.2.3 Narodowy Bank Polski Powszechna Kasa Oszczednosci 1975-1987…………

Metody zabezpieczen zwrotnosci kredytów.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Ryzyko kredytowe. 5 1. Istota i systematyzacja elementów ryzyka bankowego………5 1.1 Ryzyko strategiczne………6 1.2 Ryzyko operacyjne………7 1.3 Najwazniejsze rodzaje ryzyka bankowego………8 2 Analiza i zarządzanie ryzykiem kredytowym dla pojedynczego kredytu……… 12 2.1 Czynniki wywolujace ryzyko kredytowe – podzial………13 2.2 Matryca ryzyka………16 2.3…

Rola promocji w skutecznej działalności banku.

Przez administrator

Wstęp……… 3 Rozdział 1 1.1 Pojęcie promocji……… 5 1.2 Dlaczego produkt potrzebuje promocji?……….8 Rozdział 2 Środki promocji i ich zastosowanie………13 2.1 Manipulowanie cena produktu……….14. 2.2 Działania zwiazane z samym produktem………15 2.3 Zwiekszenie stopnia atrakcyjnosci produktu………. 16 Rozdział 3 Programowanie i koordynaca dzialan promocyjnych……… 19 3.1…

Ryzyko kredytowe banku.

Przez administrator

Rozdział 1. Zagadnienia wstepne 1.1. Pojęcie ryzyka i zarządzanie ryzykiem………2 1.2. Ryzyko stopy procentowej i jego klasyfikacja………5 1.3. Ryzyko plynnosci, dewizowe oraz kredytowe………18 1.3.1. Ryzyko plynnosci………18 1.3.2. Ryzyko dewizowe………19 1.3.3. Pomiar plynnosci………20 1.3.4. Ryzyko kredytowe………21 Rozdział 2. Działalność banku komercyjnego………24 2.1. Polityka kredytowa banku………24 2.2.…