Konwergencja starych i nowych mediów na przykładzie wybranego wydawnictwa.
24 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Media.
1.2. „Stare media” – definicja, cechy, bariery
1.2.1. Prasa drukowana jako przyklad starych mediów
1.3. Definicja pojęcia „nowe media”
1.3.1. Prasa elektroniczna jako nowe medium
Rozdział 2.
Konwergencja w mediach – definicja pojęcia
2.1. Geneza pojęcia konwergencji w mediach
2.2. Typy konwergencji w mediach
2.3. Konwergencja we wspólczesnych mediach.
2.4. Zjawisko kanibalizmu w mediach
Rozdział 3.
Skutecznosc konwergencji starych i nowych mediów na przykładzie tygodnika i dziennika internetowego „Pojezierze Waleckie” oraz magazynu i strony internetowej „Podaj Cegle” .
3.1. Wzrost liczby odbiorców informacji „Pojezierza Waleckiego” jako dowód skutecznosc konwergencji starych i nowych mediów .
3.2. Wzrost wpływów z reklam w „Pojezierzu Waleckim” jako dowód skutecznosci konwergencji starych i nowych mediów
3.3. Konwergencja starych i nowych mediów na przykładzie drukowanego poradnika budowlano-mieszkaniowego oraz strony internetowej „Podaj Cegle”
Zakończenie i wnioski
Bibliografia:
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|