Marka Apple jako wyznacznik prestiżu obecnych czasów
16 listopada 2021
Wstęp……….4
Rozdział I
Marka i jej znaczenie na rynku
1.1. Pojęcie i istota marki ……….6
1.2. Znaczenie marki jako narzędzie kreowania sprzedaży………. 9
1.3. Sposoby kreowania marki………. 13
Rozdział II
Apple – firma i jej pozycja rynkowa
2.1. Historia marki Apple ……….19
2.2. Promowanie i kreowanie marki Apple………. 23
2.3. Rola Steve`go Jobsa i jego wpływ na rozwój marki………. 28
Rozdział III
Marka Apple jako marka prestiżowa
3.1 Ocena marki Apple pod kątem marki prestiżowej………. 32
3.2. Promowanie marki Apple jako produktu prestiżowego ……….36
3.3. Strategia sprzedażowa marki Apple jako element budowania prestiżu marki……….39
Zakończenie ……….45
Bibliografia ……….47
Spis rysunków………. 49
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|