Metody pozyskiwania klientów na przykładzie firmy XYZ. ( branża nieruchomości).
21 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Pierwszy zakup jako efekt procesu pozyskiwania klienta
1.1 Typy zachowań zakupowych
1.2 Decyzje i proces podejmowania decyzji przez konsumentów
1.3. Główne etapy procesu decyzyjnego
Rozdział II
Metody pozyskiwania klientów
2.1 Sposoby nawiązania kontaktu z klientów
2.2 Prezentacja produktu językiem korzyści
2.3 Metody finalizacji transakcji z klientem
Rozdział III
Metody pozyskiwania nowych klientów na przykładzie firmy XYZ
3.1 Charakterystyka firmy XYZ
3.2 Sposoby pozyskiwania klientów wykorzystywane w firmie XYZ
3.3 Badanie ankietowe dotyczące metod pozyskiwania klientów i analiza wyników
Zakończenie
Bibliografia
Spis wykresów i rysunków
Załączniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|