Nachalny product placement w polskich serialach
16 listopada 2021
Wstęp……..3
Rozdział 1
Znaczenie product placement w budowaniu komunikatu reklamowego
1.1. Płatne komunikaty reklamowe w mediach jako forma komunikacji marketingowej…….. 5
1.2. Pojęcie product placement (lokowania produktu) i jego stosowanie ……..10
1.3. Przepisy prawne dotyczące lokowania tematu i produktu ……..15
1.4. Sposoby lokowania produktu w przekazie telewizyjnym…….. 17
Rozdział 2
Product placement w serialach
2.1. PP w produkcjach zagranicznych…….. 20
2.2. Historia PP w polskich serialach ……..24
2.3. Znaczenie i koszty product placement w polskich serialach ……..29
Rozdział 3
Analiza metod lokowania produktu w polskich serialach
3.1. Cel i metoda badania ……..35
3.2. Lokowanie produktu w polskich serialach – analiza przypadków ……..37
3.3. Ocena lokowania produktu w polskich serialach…….. 46
Zakończenie ……..50
Spis tabel i rysunków…….. 52
Bibliografia ……..53
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|