Kredytowanie zakupu samochodów na przykładzie banku XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I System bankowy w Polsce………4 1. Ewolucja polskiego systemu bankowego………4 2. Specyfika banku komercyjnego……….7 3. Marketing bankowy………11 Rozdział II Istota kredytu bankowego………17 1. Działalność kredytowa banku komercyjnego………17 2. Pojęcie zdolnosci kredytowej ……….20 3. Majatkowe i prawne zabezpieczenia kredytów……….24 Rozdział III Procedury kredytowe stosowane…

Bankowośćinternetowa w Polsce.

Przez administrator

Wstęp ……… 4 Rozdział I Istota bankowosci elektronicznej ………. 6 1.1. Definicja bankowosci elektronicznej ………. 6 1.2. Bankowośćelektroniczna jako element procesu elektronicznej wymiany danych ………. 8 1.3. Rodzaje bankowosci elektronicznej ………. 12 Rozdział II Ekonomika bankowosci internetowej ………. 25 2.1. Wyrózniki ekonomiczne rynków internetowych …………

Rozwój rynku kart platniczych w Polsce.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział IPowsatanie i rozwój kart platniczych………6 1.1. Historia narodzin i rozwój plastikowego pieniadza na swiecie………6 1.2. Historia kart platniczych w Polsce. 10 1.3. Systemy kart platniczych i ich istota………11 Rozdział II Analiza rodzajów kart platniczych………15 2.1 Budowa i zabezpieczenia kret platniczych………15 2.2 Podzial kart…

Analiza działalności kredytowej banku XYZ w Warszawie.

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział I. Charakterystyka i tendencje rozwojowe akcji kredytowej w banku XYZ S.A………4 1.1. Charakterystyka zmian w akcji kredytowej banku XYZ S.A……….4 1.2. Oferta kredytowa banku XYZ S.A……….7 1.2.1. Kredyty dla klientów indywidualnych………8 1.2.2. Kredyty dla podmiotów gospodarczych……….13 Rozdział II. Oocena zdolnosci kredytowej na przykładzie…

Rola pośrednika finansowego na rynku usług finansowych na przykładzie XYZ S.A.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Istota i struktura rynku finansowego………5 1.1. Pojęcie i funkcje systemu finansowego……….5 1.2. Elementy systemu finansowego……….10 1.3. Rodzaje rynków finansowych i warunki ich funkcjonowania……….18 Rozdział II Pośrednik jako element rynku finansowego………21 2.1. Pojęcie i rodzaje posredników finansowych………21 2.2. Produkty wybranych posredników finansowych………35 2.3.…

Działalność kredytowa banków na przykładzie XYZ.

Przez administrator

I. Wstęp II. Ogólna charakterystyka XYZ i orientacja dzialalnosci 1.Podstawy prawne 2.Zakres dzialalnosci III. Rodzaje kredytów udzielanych przez XYZ i ich charakterystyka. 1.Kasy mieszkaniowe 2.Kredyt w rachunku biezacym 3.Kredyt obrotowy 4.Kredyt dyskontowy – weksel 5.Kredyt inwestycyjny 6.Kredyt osobisty 7.Kredyt lombardowy 8.Kredyt obrotowy na wpływ czeków…

Kredyty konsumpcyjne w działalności banku XYZ.

Przez administrator

Wstęp………1 Rozdział I. Specyfika kredytowania gospodarstw domowych………2 1. Pojęcie i rola gospodarstw domowych………2 2. Teorie konsumpcji………4 2.1. Teoria dochodu absolutnego………4 2.2. Teoria dochodu relatywnego………5 2.3. Teoria dochodu permanentnego………6 3. Czynniki okreslajace wydatki na konsumpcje………8 4. Aktywa i wydatki gospodarstw domowych………12 5. Sklonnosc do korzystania z…

Ryzyko kredytowe banku.

Przez administrator

Rozdział 1. Zagadnienia wstepne 1.1. Pojęcie ryzyka i zarządzanie ryzykiem………2 1.2. Ryzyko stopy procentowej i jego klasyfikacja………5 1.3. Ryzyko plynnosci, dewizowe oraz kredytowe………18 1.3.1. Ryzyko plynnosci………18 1.3.2. Ryzyko dewizowe………19 1.3.3. Pomiar plynnosci………20 1.3.4. Ryzyko kredytowe………21 Rozdział 2. Działalność banku komercyjnego………24 2.1. Polityka kredytowa banku………24 2.2.…

Rola promocji w skutecznej działalności banku.

Przez administrator

Wstęp……… 3 Rozdział 1 1.1 Pojęcie promocji……… 5 1.2 Dlaczego produkt potrzebuje promocji?……….8 Rozdział 2 Środki promocji i ich zastosowanie………13 2.1 Manipulowanie cena produktu……….14. 2.2 Działania zwiazane z samym produktem………15 2.3 Zwiekszenie stopnia atrakcyjnosci produktu………. 16 Rozdział 3 Programowanie i koordynaca dzialan promocyjnych……… 19 3.1…

Metody zabezpieczen zwrotnosci kredytów.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Ryzyko kredytowe. 5 1. Istota i systematyzacja elementów ryzyka bankowego………5 1.1 Ryzyko strategiczne………6 1.2 Ryzyko operacyjne………7 1.3 Najwazniejsze rodzaje ryzyka bankowego………8 2 Analiza i zarządzanie ryzykiem kredytowym dla pojedynczego kredytu……… 12 2.1 Czynniki wywolujace ryzyko kredytowe – podzial………13 2.2 Matryca ryzyka………16 2.3…

Wyniki działalności depozytowej banku na przykładzie V Oddzialu banku PKO BP.

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział 1. Powstanie i rozwój Banku PKO w Polsce………5 1.1 Banki w mieście Poznaniu w okresie miedzywojennym………5 1.2 Powstanie i rozwój PKO w Polsce………8 1.2.1 Pocztowa Kasa Oszczednosci 1919-1949……… 8 1.2.2 Powszechna Kasa Oszczednosci 1950-1975……… 11 1.2.3 Narodowy Bank Polski Powszechna Kasa Oszczednosci 1975-1987…………

Bankowośćinternetowa.

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział 1. Bankowosc, a możliwości Internetu……….6 1.1. Bankowośćelektroniczna……….6 1.2. Phone i home banking……….8 1.3. Doradztwo online……….14 1.4. Internet banking……….16 1.5. Przyszlosciowe produkty w bankowosci internetowej……….18 1.5.1. Wykorzystanie technologii WAP w bankowosci internetowej………19 1.5.2. E-cash – pieniadz elektroniczny……….21 Rozdział 2. Bankowośćinternetowa………28 2.1. Bezpieczeństwo transakcji……….28 2.2.…

Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej w Polsce.

Przez administrator

Wstęp……..2 Rozdział 1. Bankowośćna przestrzeni dziejów…….4 1.1. Podstawowe definicje zwiazane z bankowoscia…….4 1.1.1. Pojęcie banku…….4 1.1.2. Cechy usług bankowych…….6 1.2. Tworzenie i organizacja banków……..8 1.3. Produkty kredytowe…….13 1.4. Gwarancje bankowe……..16 1.5. Tajemnica bankowa……..17 1.6. Misja banku……..20 1.7. Zarys historii polskiego systemu bankowego…….22 1.7.1. Okres zaborów……..22…

Marketing-mix w działalności uslugowej na podstawie Banku Przemyslowo-Handlowego S.A.

Przez administrator

Wstęp……..5 Rozdział I Rola marketingu w działalności przedsiębiorstwa na rynku uslugowym……..7 1.1 Geneza i istota marketingu…….7 1.2 Specyfikacja marketingu uslug…….9 1.3 Koncepcje marketingu-mix…….13 Rozdział II Podstawowe instrumenty marketingu-mix w dzialalnosci bankowej……..20 2.1 Organizacja sluzb marketingowych banku…….20 2.2 Produkt jako centralny element marketingu-mix……..25 2.3 Polityka cenowa……..30…

Analiza oferty skierowanej do klientów indywidualnych w banku XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Charakterystyka produktów usług bankowych 1.1 Istota, klasyfikacja i specyficzne cechy produktu usług bankowych dla klientów indywidualnych 1.2. Kształtowanie oferty produktowej banków 1.3. Wprowadzanie nowych produktów 1.3.1. Innowacje bankowe 1.4. Wycofywanie produktów 1.5. Instrumenty kształtujące popyt i podaz produktów bankowych dla klientów indywidualnych…

Ocena firmy wedlug kryteriów bankowych

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział 1. Przedmiot i zakres wspóldziałania firmy i banku………6 Rozdział 2. Rodzaje kredytów………11 2.1. Warunki udzielania kredytu, zawieranie umów kredytowych i ich realizacja………15 Rozdział 3. Analiza standingu finansowego firmy………22 Rozdział 4. Ocena ryzyka banku………38 4.1. Formy zabezpieczania kredytów………44 Rozdział5. Analiza wniosków kredytowych………54 Przyklad: Ocena…

Kredytowanie działalności gospodarczych na przykładzie banku XYZ

Przez administrator

Wstęp ………3 Rozdział I Kkredyt 1.1. Pojęcie kredytu ……….4 1.2. Rodzaje kredytów stosowane w obrocie bankowym ………10 1.2.1. Kredyt inwestycyjny ………10 1.2.2. Kredyt obrotowy – w rachunku biezcym ……… 12 1.2.3. Kredyt wekslowy ……… 14 1.2.4. Leasing ………15 Rozdział II Geneza banku XYZ 2.1. Historia…

Depozyty bankowe na przykładzie BRE Banku

Przez administrator

Wstęp ………2 Rozdział I. Ekonomiczno prawne podstawy działalności depozytowej banku 1.1.Kodeks Cywilny………4 1.2. Prawo bankowe………8 1.2.1. Przedmiot i źródła prawa bankowego………8 1.2.2. Banki i czynnosci bankowe………11 1.2.3. System bankowy w Polsce………15 1.3. Ustawa o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym………18 1.3.1. Tworzenie, organizacja, zadania i źródła finansowania BFG………18…

Kierunki rozwoju bankowości internetowej w Polsce

Przez administrator

Wstęp………2 Rozdział 1. Bankowosc, a możliwości Internetu. 1.1. Phone i home banking………7 1.2. Internet banking………13 1.3. Bezpieczeństwo transakcji………15 1.4. Doradztwo online………19 Rozdział 2. Bankowośćinternetowa na wybranych przykladach. 2.1. MBank……….27 2.2. Expandia Banka………38 Rozdział 3. Przyszlosciowe produkty w bankowosci internetowej 3.1. Dostep przez telefon komórkowy………52 3.2.…

Zmiany zakresu i przedmiotu działalności uslugowej banku XYZ

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział 1 Charakterystyka sektora bankowego 1.1. Istota działalności uslugowej i funkcje banków w gospodarce………3 1.2. Klasyfikacja banków………9 1.3. Bank centralny w gospodarce polski………18 Rozdział 2 Rodzaje, funkcje oraz segmentacja usług bankowych 2.1. Rodzaje i funkcje usług finansowych i bankowych………25 2.2. Segmentacja rynku usług finansowych………29…

Przemiany jakosciowe w banku elektronicznym na przykładzie mBanku

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I Rozwój bankowosci komercyjnej w Polsce po roku 1989. 1.1. Definicje banku………6 1.2. Polski system bankowy………9 1.3. Banki komercyjne w Polsce po roku 1989………13 Streszczenie rozdzialu………19 Rozdział II Pierwsze banki internetowe w Polsce. 2.1. Definicja bankowosci elektronicznej………21 2.2. Rodzaje bankowosci elektronicznej………24 2.3. Rozwój…

Działalność Depozytowa banków komercyjnych na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I. Regulacje prawne działalności depozytowej banków 1.1 Umowa rachunku bankowego………7 1.2 Obowiazek posiadania rachunku bankowego………14 Rozdział II. Rodzaje depozytów pienieznych 2.1 Rachunki avista………16 2.1.1 Konto osobiste………16 2.1.2 Rachunek biezacy i pomocniczy………26 2.2 Terminowe lokaty pieniezne………34 2.2.1 Lokaty terminowe dla osób fizycznych……… 37 2.2.2…

Strategia marketingowa dla banku XYZ

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Znaczenie Strategii Marketingowej 1.1. Definicja strategicznego planu marketingowego……….7 1.2. Strategiczne planowanie marketingowe a sprawnosc i skutecznosc działania firmy……….8 1.3. Strategia marketingowa a przewaga konkurencyjna……….9 1.4. Podstawowe problemy strategicznego planowania marketingowego……….11 1.5. Strategiczny plan marketingowy firmy uslugowej……….13 Rozdział II. Przedstawienie Banku XYZ 2.1.…

Marketing mix usług bankowych na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Marketing – ogólna charakterystyka 1.1. Pojęcie marketingu………6 1.2 Ewolucja faz zarządzania marketingiem……….10 1.3. Cele marketingu………12 1.4. Funkcje marketingu………13 1.5 Orientacje marketingowe………16 Rozdział II Analiza marketingu mix usług bankowych 2.1 Usluga bankowa jako produkt………19 2.1.1 funkcje usługi bankowej………23 2.1.2 Jakoc usług bankowych………26 2.1.3…

Kredytowanie małych i srednich przedsiebiorstw na przykładzie oferty Banku XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział I 1.Charakterystyka sektora małych i srednich przedsiebiorstw w Polsce. 1.1.Definicja przedsiębiorstwa. 1.2.Klasyfikacja przedsiebiorstw. 1.3.Stan sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku. 1.3.1.Stan i wielkosc sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku. 1.4.Rozwój sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku. 1.4.1.Wzrost…