Porównanie komunikacji marketingowej sieci sklepów Castorama i OBI

1 kwietnia 2023 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
1.2 Czym jest komunikacja marketingowa?
1.3 Znaczenie skutecznej komunikacji marketingowej dla sukcesu marki.

Rozdział 2

2.1 Historia Castoramy
2.2 Historia OBI

Rozdział 3

Elementy komunikacji marketingowej sieci sklepów Castorama.
3.1 Gazetka i ulotki reklamowe Castoramy jako element komunikacji marketingowej z klientami sieci
3.2 Reklama telewizyjna- kanał masowej komunikacji marketingowej
3.2.1 Spójność oferty w reklamie i TV i ofercie z gazetki
3.2.2 Wizerunek sieci w reklamie TV
3.3 Obecność marki na portalu społecznościowym jako działanie budujące wizerunek. Profil marki na portalu Facebook
3.4 Inne formy działań promocyjnych stosowanych przez sieć Castorama

Rozdział 4

Elementy komunikacji marketingowej sieci sklepów OBI.
4.1 Gazetki i ulotki reklamowe OBI jako element komunikacji marketingowej z klientami sieci
4.2 Reklama telewizyjna- kanał masowej komunikacji marketingowej
3.2.1 Spójność oferty w reklamie i TV i ofercie z gazetki
3.2.2 Wizerunek sieci w reklamie TV
4.3 Obecność marki na portalu społecznościowym jako działanie budujące wizerunek. Profil marki na portalu Facebook
4.4 Ewolucja komunikacji marketingowej sieci

Zakończenie
Bibliografia