Preferencje pokolenia Y na rynku nieruchomości w obliczu pandemii COVID 19

22 lutego 2023 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział 1
Konsument – nabywca i użytkonik dóbr i usług

1.1 Konsumpcja – definicja i istota………..9
1.2 Konsument – istota i definicja………..11
1.3 Pokolenia jako konsumenci………..13
1.3.1 Pokolenia na rynku dóbr i usług………..13
1.3.2 Charakterystyka pokolenia Y………..15
1.4 Preferencje konsumentów………..17

Rozdział 2
Rynek nieruchomości

2.1 Nieruchomość – pojęcie i rodzaje………..19
2.2 Rynek nieruchomości – istota i specyfikacja………..20
2.3 Podmioty na rynku nieruchomości………..23
2.4 Czynniki kształtujące popyt na rynku nieruchomości………..24

Rozdział 3
Preferencje pokolenia y na rynku nieruchomości – badanie własne

3.1 Metodyka przeprowadzonego badania………..27
3.2 Opis próby badawczej………..29
3.3 Wyniki przeprowadzonego badania………..29
3.3.1 Analiza wyników ze względu na płeć respondentów………..29
3.3.2 Analiza wyników ze względu na wykształcenie respondentów………..40
3.3.3 Analiza wyników ze względu na miejsce zamieszkania respondentów………..52
3.3.4 Analiza wyników ze względu na zarobki brutto respondentów………..65
3.4 Podsumowanie przeprowadzonego badania………..76

Rozdział 4.
Badania preferencji nabywców na rynku nieruchomości z lat poprzednich

3.1 Porównanie wyników z badań własnych oraz badań z lat poprzednich………..79
3.2 Analiza powodów wzrostu istotności czynnika ceny………..82
3.3 Rynek nieruchomości – prognozy………..83

Zakończenie………..87
Bibliografia………..89
Spis tabel………..93