Problemy edukacyjne i terapeutyczne dzieci niepełnosprawnych intelektualnie – autyzm
2 marca 2019
Rozdział I
Niepełnosprawność intelektualna dziecka
1.1. Pojęcie i klasyfikacja niepełnosprawności………….7
1.2. Kryteria oceny i stopnie niepełnosprawności…………. 11
1.3. Niepełnosprawność a specjalne potrzeby edukacyjne dziecka…………. 16
1.4. Edukacja integracyjna jako forma kształcenia dzieci niepełnosprawnych…………. 19
Rozdział II
Autyzm w świetle literatury przedmiotu………….25
2.1. Autyzm jako choroba…………. 25
2.2. Przyczyny, diagnoza i terapia autyzmu…………. .30
2.3. Rola rodziny w życiu dziecka z autyzmem………….35
2.4. Edukacja dziecka autystycznego………….37
Rozdział III
Metodologiczne założenia badań własnych………….46
3.1. Przedmiot i cel badań………….46
3.2. Problemy badawcze………….48
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………….50
3.4. Organizacja i przebieg badań………….59
Rozdział IV
Sytuacja szkolna dziecka z autyzmem w swietle wyników badań własnych………….60
4.1. Dziecko autystyczne – studium przypadku…………. 60
4.1.1. Identyfikacja problemu………….60
4.1.2. Geneza i dynamika zjawiska………….63
4.1.3. Propozycje rozwiązania problemu………….72
Zakończenie………….76
Bibliografia…………. 79
Aneks…………. 81
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|