Kategoria: Public Relations

Prace z dziedziny Public Relations . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Środki trwale w świetle polskich i miedzynarodowych standardów rachunkowosci oraz prawa podatkowego

Przez administrator

Wstęp………. 3 Rozdział 1. Miejsce środków trwałych w majatku przedsiębiorstwa 1.1 Pojęcie środków trwałych wedlug prawa bilansowego i MSR………. 5 1.2 Pojęcie środków trwałych wedlug prawa podatkowego………. 8 1.3 Klasyfikacja środków trwałych ……….10 1.4 Formy pozyskania środków trwałych ……….15 Rozdział 2. Wartość poczatkowa i ewidencja…

Amortyzacja i srodki trwale w rachunkowosci finansowej.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Istota i znaczenie środków trwalych 1.1.Istota i klasyfikacja środków trwalych 1.2.Zasady ewidencji środków trwalych 1.3.Wartość poczatkowa środków trwalych 1.4.Utrata wartosci aktywów Rozdział II. Amortyzacja w prawie bilansowym i podatkowym 2.1.Istota i metody amortyzacji 2.2.Amortyzacja w prawie bilansowym 2.3.Amortyzacja w prawie podatkowym 2.4.Zasady…

Rozliczenia miedzyokresowe kosztów i przychodów jako przyklad zachowania zasad rachunkowosci w przedsiębiorstwie „X”

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Istota rozliczeń miedzyokresowych 1.1. Ogólna charakterystyka zasad rachunkowości……….6 1.2 Pojęcie rozliczeń miedzyokresowych w prawie bilansowym ……….12 1.3. Rozliczenia miedzyokresowe w prawie podatkowym ……….16 1.4. Prezentacja rozliczeń miedzyokresowych w sprawozdaniu finansowym ……….18 Rozdział 2. Rozliczenia miedzyokresowe kosztów i przychodów w księgach rachunkowych 2.1.…

Zasady ewidencji rozrachunków z tytułu dostaw i usług w księgach rachunkowych na przykładzie przedsiębiorstwa „X” Sp. z o.o.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1 Ogólna charakterystyka rozrachunków 1.1. Pojęcie i przyczyny powstawania rozrachunków……… 5 1.2. Klasyfikacja rozrachunków……… 7 1.3. Ogólne zasady ewidencji rozrachunków……… 10 1.4. Prezentacja naleznosci i zobowiazan w bilansie……… 13 Rozdział 2 Rozrachunki z tytułu dostaw i usług w prawie bilansowym 2.1. Zakres rozrachunków…

Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa na podstawie TP S.A.

Przez administrator

Wstęp………… 4 Rozdział I. Otoczenie firmy………… 6 1. Charakterystyka otoczenia przedsiębiorstwa…………6 1.1 Otoczenie zewnetrzne…………10 1.1.1 Makrootoczenie…………10 1.1.2 Mikrootoczenie…………12 1.2 Otoczenie Wewnetrzne…………15 2. Obserwacja i naliza otoczenia…………17 2.1 Analiza srodowiska wlasnego…………18 2.2 Analiza otoczenia konkurencyjnego…………19 2.3 Analiza otoczenia ogólnego…………26 Rozdział II. Public Relations – istota i…

Kształtowanie tozsamosci i wizerunku w firmie PKN Orlen.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Istota public relations………6 1.1. Public relations – instrument promotion mix………6 1.2. Powstanie i definicje public relations………8 1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie……… 12 1.4. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z grupami jego otoczenia ………16 1.5. Zakres dzialan public relations………18 1.6. Uwarunkowania prawne public…

Rzecznik prasowy w instytucjach panstwowych na przykładzie XYZ.

Przez administrator

Wstęp…………5 Rozdział I Instytucja rzecznika prasowego…………7 1.1. Rys historyczny…………7 1.2. Przyczyny powolania rzecznika prasowego…………10 1.3. Rola, cechy i kwalifikacje rzecznika prasowego…………12 1.4. Rzecznik prasowy jako element polityki informacyjnej…………20 Rozdział II Techniki PR wykorzystywane w pracy rzecznika prasowego…………23 2.1. Dobór i wykorzystywanie środków komunikowania…………23 2.1.1. Pojęcie…

Reklama i public relations na przykładzie rozglosni radiowej XYZ.

Przez administrator

Streszczenie………3 Wstęp………11 Rozdział 1. Poczatki i rozwój reklamy………14 1.1. Cele reklamy………18 1.2. Rola reklamy………20 1.3. Kreacyjna funkcja reklamy………22 Rozdział 2. Istota działalności public relations………24 2.1. Definicje, cele i metody public relations………25 2.1.1. Definicje public relation………25 2.1.2. Komunikowanie jako podstawowa metoda public relations………26 2.1.3. Rola i…

Public Relations w działania ch Urzędu Marszalkowskiego w XYZ

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Istota Public Relations 1. Public relations – zagadnienia definicyjne 2. Public relations a dziedziny pokrewne 3. Zadania i skladowe procesu public relations 4. Wewnetrzna i zewnetrzna funkcja PR Rozdział II. Przydatnosc marketingu w działania ch samorządu terytorialnego 1. Rola samorządu terytorialnego 2.…

Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa poprzez public relation na przykładzie xyz sp. z o.o.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1 Istota public relations………6 1.1. Powstanie i ksztaltowanie public relations………7 1.2. Definicja public relations………13 1.3 Działania public relations………16 Rozdział 2 Środki public relations i ich wykorzystanie………19 2.1. Środki masowego przekazu wykorzystywane przez public relations22 2.2. Wlasne srodki przekazu wykorzystywane przez public relations………31 2.3.…

Zalozenia i spoleczny odbiór reformy służby zdrowia.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Podstawy nowego systemu………5 1. Finansowanie opieki zdrowotnej………5 2. Kasa Chorych – funkcje, organizacja, zadania s. 12 3. Tryb uzyskiwania swiadczen………17 Rozdział II. Spoleczny odbiór reformy służby zdrowia w świetle badan opinii społecznej………23 1. Korzystanie z opieki zdrowotnej s. 23 2. Rezygnacja z…

Mechanizm oddzialywania public relations na opinie spoleczna na przykładzie firmy ORBIS S.A.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Public Relations 1. Geneza (powstanie i ewolucja) PR……….5 2. Pojęcie (istota, definicje) PR……….6 3. Cele PR……….8 4. Zakres dzialan public relations……….9 5. Public Relations a pojęcia pokrewne, czyli czym pr nie jest?………11 6. Dyscypliny i obszary zastosowan PR w Polsce……….18 7. Umiejetnosci…

Strategie marketingowe w kreowaniu wizerunku partii politycznych podczas kampanii wyborczej.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I. Kreowanie wizerunku politycznego jako jedna z form marketingu politycznego 1.1. Pojęcie marketingu politycznego ………..5 1.2. Marketing polityczny w Polsce ……….. 11 Rozdział II. Organizacja sztabu wyborczego i jego zadania 2.1. Kampania wyborcza ……….. 16 2.2. Działania w sferze public relations ………..18 Rozdział…

Rola i funkcje public relations na przykładzie banku XYZ.

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I. Rola i znaczenie public relations w gospodarce rynkowej 1.1. Proces komunikowania się i jego charakterystyka ……….7 1.2. Historia public relations ………. 9 1.3. Rola i cele public relations ………. 12 1.4. Miejsce public relations w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa………. 15 1.5. Pojecia pokrewne…

Public Relations jako instrument kształtowania rynkowego wizerunku firmy na podstawie działalności Koncernu BP na polskim rynku paliwowym.

Przez administrator

Wstęp …………4 Rozdział I. Istota wizerunku firmy 1.1. Wizerunek a tozsamosc firmy………… 7 1.2. Adresaci wizerunku firmy …………13 1.3. Znaczenie i korzysci wynikajace z dobrego wizerunku firmy………… 17 1.4. Proces ksztaltowanie wizerunku firmy …………19 1.5. Zarządzanie wizerunkiem firmy …………27 Rozdział II. Public relations jako element…

Kreowanie wizerunku w firmie XYZ

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I. Tworzenie wizerunku firmy………..4 1.1 Pojęcie wizerunku firmy i elementy go ksztaltujace 1.2 Wizerunek firmy a marka 1.3 Wizerunek a tozsamosc 1.4 Proces kształtowania wizerunku 1.5 System identyfikacji wizualnej i jego elementy Rozdział II. Rola public relations w kreowaniu wizerunku……….. 27 2.1 Marketing-mix…

Znaczenie dzialan PR na przykładzie Grupy Zywiec.

Przez administrator

Wstęp ………2 Rozdział I. Definicje i struktura zjawiska Public Relations 1.1. Pojęcie public relations ………5 1.2. Funkcje i cele public relations w przedsiębiorstwie………11 1.2.1. Wizerunek jako cel public relations ………14 1.2.2. Wizerunek a tozsamosc firmy ………16 1.2.3. Wizerunek firmy budowany w oparciu o działania społeczne…

Kreowanie wizerunku politycznego w mediach masowych.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Kreowanie wizerunku jako jedna z form marketingu politycznego………6 1. Geneza marketingu politycznego 2. Pojęcie marketingu politycznego 3. Marketing polityczny – koniecznosc XXI wieku? Rozdział II Media masowe w demokratycznych procesach wyborczych………22 1. Media na strazy demokracji 2. Koncepcja mediów jako 'czwartej wladzy’…

Narzedzia Public Relations w sytuacjach kryzysowych na podstawie wybranych przykladów.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Wprowadzenie do zagadnien 1.1. Pojęcie Public Relations………..1 1.2. Narzedzia Public Relations………..3 1.3. Analiza sytuacji kryzysowej………..7 1.3.1. Definicja kryzysu………..7 1.3.2. Źródła kryzysu………..9 1.3.3. Uczestnicy kryzysu………..11 1.4. Zarządzanie kryzysem w firmie………..12 1.4.1. Istota zarządzania kryzysem………..12 1.4.2. Zasady zarządzania w sytuacjach kryzysowych………..15 1.4.3. Przygotowanie organizacji…

Wizerunek Donalda Tuska w tygodniku opinii 'Polityka’

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I. 1. Wizerunek. Ujecia teoretyczne stanowiska 1.1 Wizerunek polityczny w teorii (Definicje wizerunku)………5 1.2. Wizerunek polityka jako produkt polityczny………7 1.3 Czynniki wpływajace na wizerunek polityka. (Elementy wizerunku politycznego)………9 1.4 Typy wizerunków politycznych……….12 1.5 Proces kształtowania wizerunku politycznego……….14 Rozdział II. 2. P.R jako naprzedzie…

Narzedzia Public Relations wykorzystywane w branzy produktów FMCG.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Public relations jako element dzialan marketingowych 1.1. Istota marketingu i jego instrumenty 1.2. Promocja jako element marketingu- mix 1.3. Narzedzia public relations Rozdział II Charakterystyka branzy FMCG 2.1. Istota branzy FMCG 2.2. Branza produktów FMCG w Polsce 2.3. Przeglad branzy FMCG Rozdział…

Wizerunek polityka w prasię i internecie na przykładzie wyborów parlamentarnych 2007.

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział I. Kreowanie wizerunku w prasię i internecie. 1. Wizerunek. Ujecie teoretyczne stanowiska………6 1.1. Wpływ wizerunku na spoleczenstwo………6 1.2. Wizerunek w prasie………8 1.3. Wizerunek w Internecie………9 2. Wybrane formy aktywnosci w mediach……….10 2.1.Prasa………10 2.1.1.Reklama w prasie………11 2.1.2.Wywiad………14 2.1.3.Inne – efekty działalności marketingowej………14 2.2.Internet………15 2.2.1.Blogi………17…

Homo Viator w mediach i polityce.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. 1.1. Przetasowania na polskiej scenie politycznej i medialnej po ’89 roku Rozdział 2. 2.1. Wedrówka w mediach Tomasz Lis jako homo viator 2.1.1. Sylwetka 2.1.2. Ocena odbiorców Rozdział 3. 3.1. Wedrówka w polityce, Kazimierz Marcinkiewicz 3.1.1. Sylwetka 3.1.2. Ocena spoleczna Rozdział 4.…

Kreowanie wizerunku strategii wyborczej.

Przez administrator

Wstęp………..2 Rozdział IKreowanie wizerunku jako jedna z form marketingu politycznego. 1.1. Geneza marketingu politycznego………..4 1.2. Pojęcie marketingu politycznego………..5 1.3. Marketing polityczny w Polsce………..16 Rozdział IIOrganizacja sztabu wyborczego i jego zadania. 2.1. Kampania wyborcza i jej promocja………..24 2.2. Działania w sferze public relations………..26 2.3. Radio i…

Strategia wyborcza w Polsce.

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział I Kreowanie wizerunku jako jedna z form marketingu politycznego. 1.1. Geneza marketingu politycznego……….4 1.2. Pojęcie marketingu politycznego……….5 1.3. Marketing polityczny w Polsce……….16 Rozdział II Organizacja sztabu wyborczego i jego zadania. 2.1. Kampania wyborcza i jej promocja……….24 2.2. Działania w sferze public relations……….26 2.3.…