Mechanizm oddzialywania public relations na opinie spoleczna na przykładzie firmy ORBIS S.A.
25 października 2015
Wstęp………3
Rozdział I.
Public Relations
1. Geneza (powstanie i ewolucja) PR……….5
2. Pojęcie (istota, definicje) PR……….6
3. Cele PR……….8
4. Zakres dzialan public relations……….9
5. Public Relations a pojęcia pokrewne, czyli czym pr nie jest?………11
6. Dyscypliny i obszary zastosowan PR w Polsce……….18
7. Umiejetnosci osobiste specjalisty ds. public relations……….21
8. Problem etyki w Public Relations……….23
Rozdział II
Psychologia komunikacji i wywierania wpływu na ludzi.
1. Istota i jezyk komunikacji public relations……….30
2. Komunikowanie się z otoczeniem zewnetrznym……….38
3. Jak wspólpracowac z mediami?………40
4. Komunikacja wewnetrzna w ksztaltowaniu wizerunku firmy w otoczeniu……….43
5. Formy komunikacji wewnetrznej………45
6. Marketing wewnetrzny w zarządzaniu firma……….47
7. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie w PR……….52
8. Psychologiczne problemy zarządzania sytuacja kryzysowa w PR……….57
Rozdział III..
Public Relations w firmie Orbis.
1. Grupa Hotelowa Orbis……….63
2. Miejsce PR w strukturze organizacyjnej firmy Orbis……….64
3. Jakość swiadczonych usług hotelarskich – 'Klucz do sukcesu’……….65
4. Sukcesy firmy Orbis (jak firma postrzegana jest przez opinie publiczna?)……….68
5. Metody badania firmy Orbis……….70
6. Techniki komunikacji wewnetrznej i zewnetrznej w firmie Orbis……….73
7. Strategia dzialan marketingowych w firmie Orbis……….74
8. Misja i wizja Orbis……….76
9. Budowanie 'Image’ firmy Orbis……….78
10. Działania public relations w internecie……….82
11. Planowanie działalności public relations na przykładzie hotelu……….85
Zakończenie………91
Bibliografia………93
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|