Sprzegla i hamulce

 


Cel pracy

1. Sprzegla

1.1. Wiadomosci podstawowe
1.1.1. Okreslenia i podzial
1.1.2. Dobór sprzegiel
1.2. Sprzegla nierozlaczne
1.2.1. Sprzegla sztywne
1.2.2. Sprzegla samonastawne
1.2.2.1. Sprzegla katowe (przegubowe)
1.2.2.2. Sprzegla uniwersalne
1.2.3. Sprzegla podatne
1.2.3.1. Wspólpraca sprzegla podatnego z maszyna
1.2.3.2. Dobór sprzegiel podatnych
1.3. Sprzegla sterowane
1.3.1. Sprzegla sterowane mechanicznie
1.3.1.1. Sprzegla przelaczane synchronicznie
1.3.1.2. Sprzegla przelaczane asynchronicznie
1.3.2. Sprzegla indukcyjne sterowane elektromagnetycznie
1.3.2.1. Zasada działania
1.3.2.2. Rozwiazania konstrukcyjne
1.4. Sprzegla samoczynne
1.4.1. Sprzegla mechaniczne
1.4.1.1. Sprzegla odsrodkowe
1.4.1.2. Sprzegla bezpieczenstwa
1.4.1.3. Sprzegla jednokierunkowe
1.5. Sprzegla hydrokinetyczne
1.5.1. Zasada działania
1.5.2. Dobór sprzegiel hydrokinetycznych

2. Hamulce

2.1. Wiadomosci podstawowe
2.2. Hamulce promieniowe
2.2.1. Hamulce klockowe
2.2.1.1. Kinematyka hamulców klockowych
2.2.1.2. Rozwiazania konstrukcyjne
2.2.1.3. Elementy hamulców
2.2.1.4. Dobór hamulców klockowych
2.2.2. Hamulce tasmowe
2.3. Hamulce osiowe (tarczowe)
2.3.1. Kinematyka hamulców osiowych
2.3.2. Rozwiazania konstrukcyjne
2.4. Hamulce specjalne
2.4.1. Hamulce osiowe wbudowane w silniki elektryczne
2.4.2. Hamulce odsrodkowe
2.4.3. Hamulce hydrokinetyczne

Zakończenie
Bibliografia

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>