Pośrednie kanały dystrybucji usług finansowych na przykładzie Poczty Polskiej.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp…….3

Rozdział I.
Pojęcie i rola dystrybucji w działalności przedsiębiorstwa……….5

1.1. Dystrybucja jako element marketingu mix
1.2. Istota kanałów dystrybucji
1.3. Kanały konwencjonalne i zintegrowane pionowo
1.4. Rodzaje kanałów dystrybucji
1.5. Funkcje dystrybucji
1.6. Logistyka w kanale dystrybucji
1.7. Rodzje strategii dystrybucji
1.8. Dystrybucja jako narzędzie marketingu mix

Rozdział II.
Kanały dystrybucji i ich na rynku finansowym……….34

2.1. Nowoczesne systemy dystrybucji na rynku usług finansowych
2.2. Formy dystrybucji produktów finansowych
2.3. Ewolucja dystrybucji na rynku finansowym

Rozdział III.
Rynek pośredników na rynku usług finansowych……….55

3.1. Pośrednictwo finansowe
3.2. Działalność Poczty Polskiej jako pośrednika na rynku finansowym
3.3. Sprzedaż usług finansowych w Poczcie Polskiej
3.4. Projekt 'Detal’ jako sposób na współpracę Poczty Polskiej i Pocztowego Banku S.A.

Rozdział IV.
Sieć placówek pocztowych jako kanał dystrybucji produktów i usług grupy kapitałowej Poczty Polskiej……….69

4.1. Organizacja obszaru usług finansowych w grupie kapitałowej Poczty Polskiej
4.2. Dystrybucja poprzez sieć placówek pocztowych

Zakończenie……….79
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków