Crowdfunding jako alternatywna forma finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych w Polsce
10 lutego 2020
Wstęp
Rozdział 1
Tradycyjne formy finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych
1.1 Inwestycje jako forma aktywności gospodarczej przedsiębiorstw
1.2 Bank tradycyjnym dostawcą źródeł finansowania
1.3 Leasing i factoring jako ograniczone źródła finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych
1.4 Inne formy finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych
Rozdział 2
Crowdfunding w praktyce pozyskiwania kapitału inwestycyjnego
2.1 Geneza oraz istota crowdfundingu
2.2 Modele i typologia crowdfundingu
2.3 Przebieg procesu finansowania społecznościowego
2.4 Wady i ryzyko crowdfundingu
2.5 Przewaga crowdfundingu nad tradycyjnymi źródłami finansowania
Rozdział 3
Crowdfunding w Polsce – analiza polskiego rynku finansowania społecznościowego
3.1 Cel, zakres i metoda badań
3.2 Crowdfunding w Polsce – uwarunkowania prawne
3.3 Kształtowanie się crowdfundingu w Polsce
3.4 Rynek finansowania społecznościowego w Polsce – charakterystyka
3.5 Analiza efektywności crowdfundingu w Polsce.
3.6 Kampanie crowdfundingowe zakończone sukcesem
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik 1
Załącznik 2
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|