Czarny PR w kampaniach wyborczych.

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp.

Rozdział 1.
Wybory jako podstawowe narzedzie obywateli do decydowania O losach kraju.

1.1. Wyjasnienie pojęćuzywanych w pracy.
1.2. Zasady działania partii politycznych w Rzeczypospolitej Polskiej.
1.3. Podstawy prawne przeprowadzania wyborów do wladz samorzadowych, krajowych i Parlamentu Europejskiego.
1.4. Ramy prawne prowadzenia kampanii wyborczych.


Rozdział 2.
Kampanie wyborcze jako podstawowy element zdobycia elektoratu.

2.1. Kreowanie wizerunku partii politycznych.
2.2. Kreowanie wizerunku kandydatów.
2.3. Program polityczny i gospodarczy partii a kampania wyborcza.
3.3. Metody docierania do wyborców.


Rozdział 3.
Czarny PR jako znaczacy srodek prowadzenia kampanii wyborczych w Polsce.

3.1. Zasady etyki w PR.
3.2. Historia czarnego PR.
3.3. Czarny PR w polskich kampaniach wyborczych.


Podsumowanie.
Bibliografia


Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto