Enoturystyka w regionie Burgundii (Francja).
26 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
Enoturystyka – zakres pojeciowy
1.1. Pojęcie turystyki i turysty
1.2. Rodzaje turystyki
1.3. Istota i definicja enoturystyki i enoturysty
Rozdział II.
Burgundia jako region turystyczny Francji
2.1. Polozenie geograficzne, podzial administracyjny i sytuacja spoleczno-gospodarcza regionu
2.2. Warunki srodowiska przyrodniczego i jego walory turystyczne
2.3. Glówne atrakcje kulturowe regionu
2.4. Wielkosc i struktura bazy noclegowej i gastronomicznej
2.5. Wielkosc i struktura ruchu turystycznego
Rozdział III.
Burgundia jako region turystyki winiarskiej
3.1. Historia uprawy winnej latorosli i rozwoju winiarstwa w Burgundii
3.2. Glówne regiony uprawy winnej latorosli, najwieksze winnice regionu
3.3. Odmiany win, ich klasyfikacja i charakterystyka
3.4. Glówne szlaki winne i ich atrakcyjnosc turystyczna
4.5. Oferta biur turystycznych wyjazdów enoturystycznych do Burgundii
Podsumowanie
Bibliografia
Spis rycin
Spis fotografii
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|