Możliwości rozwojowe ucznia zdolnego we współczesnym systemie edukacji
1 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Zdolny uczeń w literaturze przedmiotu
1.1. Definicja pojęcia zdolny uczeń
1.2. Charakterystyka ucznia wybitnie zdolnego
1.3. Rozpoznanie ucznia z wysokim poziomem inteligencji
Rozdział II
Czynniki wpływające na rozwój ucznia zdolnego
2.1.Wybór szkoły i jej wpływ na dalsze losy dziecka
2.2. Wpływ wychowawcy na rozwój ucznia zdolnego
2.3. Wpływ rodziców na wychowanie i kształcenie
Rozdział III
Empiryczna weryfikacja badanego zagadnienia
3.1. Metodologia badań własnych
3.1.1. Cel badań
3.1.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.1.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.1.4. Przebieg badania
3.2. Rozwój intelektualny
3.3. Rozwój emocjonalny
3.4. Rozwój fizyczny
3.5. Rozwój społeczny
Zakończenie
Piśmiennictwo
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|