Porównanie komunikacji marketingowej sieci sklepów Castorama i OBI
1 kwietnia 2023
Wstęp
Rozdział 1
1.2 Czym jest komunikacja marketingowa?
1.3 Znaczenie skutecznej komunikacji marketingowej dla sukcesu marki.
Rozdział 2
2.1 Historia Castoramy
2.2 Historia OBI
Rozdział 3
Elementy komunikacji marketingowej sieci sklepów Castorama.
3.1 Gazetka i ulotki reklamowe Castoramy jako element komunikacji marketingowej z klientami sieci
3.2 Reklama telewizyjna- kanał masowej komunikacji marketingowej
3.2.1 Spójność oferty w reklamie i TV i ofercie z gazetki
3.2.2 Wizerunek sieci w reklamie TV
3.3 Obecność marki na portalu społecznościowym jako działanie budujące wizerunek. Profil marki na portalu Facebook
3.4 Inne formy działań promocyjnych stosowanych przez sieć Castorama
Rozdział 4
Elementy komunikacji marketingowej sieci sklepów OBI.
4.1 Gazetki i ulotki reklamowe OBI jako element komunikacji marketingowej z klientami sieci
4.2 Reklama telewizyjna- kanał masowej komunikacji marketingowej
3.2.1 Spójność oferty w reklamie i TV i ofercie z gazetki
3.2.2 Wizerunek sieci w reklamie TV
4.3 Obecność marki na portalu społecznościowym jako działanie budujące wizerunek. Profil marki na portalu Facebook
4.4 Ewolucja komunikacji marketingowej sieci
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|