Sponsoring w sporcie na przykładzie klubu Lotos Wybrzeże Gdańsk S.A.
16 listopada 2021
Wstęp……….3
Rozdział I
Sponsoring jako narzędzie marketingu
1.1. Definicja i istota sponsoringu ……….5
1.2. Sport jako narzędzie promocji marki ……….10
1.3. Marketingowe znaczenie sponsoringu w sporcie ……….14
1.4. Rodzaje sponsoringu sportowego ……….17
Rozdział II
Analiza sponsorignu sportowego w Polsce
2.1. Kluby sportowe w Polsce- charakterystyka funkcjonowania………. 21
2.2. Miejsce sponsora w kreowaniu wyniku sportowego………. 26
2.3. Promocja przez sport na przykładzie wybranych dyscyplin ……….31
Rozdział III
Analiza działań sponosrskich w klubie Lotos Wybrzeże Gdańsk S.A.
3.1. Żużel- zasady i miejsce dyscypliny w Polsce ……….35
3.2. Drużyna i sponsorzy- wzajemne relacje ……….39
3.2.1. Prezentacja zespołu ……….39
3.2.2. Najważniejsi sponsorzy ……….41
3.2.3. Strategia marketingowa klubu i metody pozyskiwania sponsorów ……….45
3.2.4. Relacje sponsorzy- zawodnicy………. 46
3.3. Analiza działań sponsorskich w klubie i ich wpływ na wynik sportowy ……….48
Zakończenie ……….50
Bibliografia………. 52
Spis rysunków, tabel………. 55
Aneksy ……….56
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|