Marketing sportowy w Polsce na przykładzie klubu KKS Lech Poznań
29 listopada 2021
Wstęp ……….. 4
Rozdział 1
Marketing oraz promocja w sporcie
1.1 Cechy oraz specyfika ……….. 5
1.2 Znaczenie marki w sporcie ……….. 8
1.3 Sponsoring jako forma promocji ……….. 12
Rozdział 2
Charakterystyka rynku w Polsce oraz socjotechnik wykorzystywanych w kampaniach promocyjnych
2.1 Charakterystyka Lotto Ekstraklasy jako ligi ……….. 15
2.2 Charakterystyka struktur klubów sportowych ……….. 19
2.3 Techniki socjologiczne w marketingu sportowym ……….. 21
Rozdział 3
Działania marketingowe klubu KKS Lech Poznań
3.1 Lech Poznań – charakterystyka klubu sportowego pod względem marketingowym ……….. 29
3.1.1 Cecha wyróżniająca Lecha Poznań wśród innych polskich klubów ……….. 32
3.1.2 Charakterystyka aktywności Lecha Poznań w mediach społecznościowych ……….. 34
3.2 Metody manipulacji Roberta Cialdiniego na przykładzie działań marketingowych Lecha Poznań ……….. 37
Zakończenie ……….. 40
Spis grafik ……….. 41
Spis rysunków……….. 41
Spis tabel……….. 41
Spis zdjęć ……….. 41
Bibliografia ……….. 43
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|