Wykorzystywanie social media oraz technik manipulacji i perswazji do celów marketingowych
2 stycznia 2023 Wyłączono Przez administrator
Wstęp……….. 2
Rozdział I
E-marketing jako model promocji i sprzedaży
1.1. Pojęcie i istota marketingu ………..4
1.2. Funkcjonowanie marketingu w sieci ………..10
1.3. Social media jako kanał komunikacji marketingowej ………..15
Rozdział II
Prowadzenie kampanii marketingowej w sieci – ujęciu teoretyczne
2.1. Rodzaje mediów społecznościowych i ich wykorzystanie ………..18
2.2. Specyfika komunikacji w social media ………..23
2.3. Miejsce manipulacji i perswazji ………..27
Rozdział III
Wykorzystanie mediów społecznościowych w reklamie na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ
3.1. Prezentacja przedsiębiorstwa ………..31
3.2. Założenia kampanii ………..32
3.3. Analiza zastosowanych rozwiązań ………..38
Zakończenie ………..40
Bibliografia ………..42
Spis tabel, rysunków ………..44
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Wpływ social media na polskie przedsiębiorstwa
- ЯЗЫК УБЕЖДЕНИЯ В ДЕЛОВЫХ ПЕРЕГОВОРАХ (Język perswazji w negocjacjach biznesowych)
- Stymulowanie rozwoju plastycznego u dzieci w wieku przedszkolnym z wykorzystaniem wybranych technik malarskich
- Reklama, media społecznościowe, a zachowania rodziny
- Mass media w systemie kontroli administracji publicznej