Przeslanki formulowania strategii marketingowych przedsiębiorstwa na przykładzie Tauron Polska Energia S.A.
Wstęp………..1 Rozdział I Istota i rola strategii marketingowych w zarządzaniu przedsiebiorstwem 1. Kierunki zarządzania strategicznego………..2 2. Istota i rodzaje strategii marketingowych………..4 3. Obszary strategiczne przedsiębiorstwa………..7 Rozdział II Etapy formulowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa 1. Metody diagnozy przedsiębiorstwa………..9 2. Misja i cele rozwojowe przedsiębiorstwa………..13 3. Okreslenie strategii marketingowych przedsiębiorstwa………..14 4. Środki realizacji strategii………..16 5. Wdrazanie strategii i kontrola………..18 Rozdział III Próba formulowania strategii marketingowych na przykładzie Tauron Polska Energia S.A. 1. Charakterystyka Tauron Polska Energia S.A…………21 2. Ustalenie mocnych i slabych stron oraz szans i zagrozen Tauron Polska Energia S.A…………24 3. Cele i strategie rozwojowe Tauron Polska Energia S.A…………25 4. Zalozenia dzialan…