Metodyka zwiększenia mocy na przykładzie silnika Jawa 884

10 listopada 2019 Wyłączono Przez administrator

1. Historia sportu żużlowego

1.1 Początku sportu żużlowego na świecie
1.2 Początku sportu żużlowego w Polsce


2. Rozwój silników żużlowych

2.1 Silniki zagranicznych producentów
2.1.1 NSU
2.1.2 Coventry Victor
2.1.3 Silniki angielskiej firmy JA Prestwich Industries
2.1.4 Silniki czeskiej produkcji
2.1.5 Konstrukcja Harrego Weslake
2.1.6 Włoskie silniki Giuseppe Marzotto
2.2 Polskie konstrukcje silników żużlowych


3. Jazda po torze żużlowym

4. Silnik jawa 884 – 10

4.1 Budowa
4.2 Modyfikacje
4.2.1 Układ korbowy
4.2.2 Dobór tłoka
4.2.3 Wyważanie statyczne układu korbowego
4.2.4 Pierścienie tłokowe
4.2.5 Cylinder
4.2.6 Głowica
4.2.7 Gniazda i prowadnice zaworowe
4.2.8 Zawory
4.2.9 Sprężyny zaworowe
4.2.10 Talerzyki zaworowe
4.2.11 Krzywki
4.2.12 Uszczelka pod głowicę a stopień sprężania
4.2.13 Łańcuch rozrządu
4.2.14 Rozrząd
4.2.15 Układ olejenia
4.2.16 Gaźnik
4.2.17 Układ zapłonowy
4.2.18 Układ wydechowy
4.2.19 Sprzęgło
4.2.20 Olej silnikowy


Wnioski
Bibliografia