Ocena funkcji opakowań jednostek zewnętrznych produktów leczniczych dostępnych bez recepty

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Część literaturowa

1. Produkty lecznicze i ich podział
1.1. Pojęcie produktu leczniczego
1.2. Podział produktów leczniczych a segmentacja rynkowa
2. Rynek farmaceutyczny w Polsce
2.1. Rynek farmaceutyczny w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej
2.2. Kanały dystrybucji produktów leczniczych
3. Rynek produktów dostępnych bez recepty (OTC)
3.1. Produkty lecznicze dostępne bez recepty
3.2. Produkty z pogranicza
4. Opakowania dla przemysłu farmaceutycznego
4.1. Materiały i formy konstrukcyjne opakowań jednostkowych produktów leczniczych
4.1.1. Materiały opakowaniowe
4.1.2. Formy konstrukcyjne opakowań bezpośrednich i zewnętrznych
4.2. Funkcje opakowań jednostkowych
4.2.1. Funkcja ochronna
4.2.2. Funkcja informacyjna
4.2.3. Funkcja marketingowa
4.2.4. Funkcja użytkowa
4.2.5. Funkcja ekologiczna
4.3. Wymagania stawiane zewnętrznym opakowaniom produktów leczniczych


Rozdział II
Część badawcza

1. Cel i zakres pracy
2. Materiał badawczy
3. Metodyka badań
4. Wyniki badań
4.1. Analiza wybranych funkcji opakowań jednostkowych zewnętrznych produktów leczniczych OTC z grupy przeciwprzeziębieniowych
4.2. Analiza wybranych funkcji opakowań jednostkowych zewnętrznych produktów leczniczych OTC z grupy przeciwkaszlowych
4.3. Analiza wybranych funkcji opakowań jednostkowych zewnętrznych produktów leczniczych OTC z grupy gastrycznych
4.4. Analiza wybranych funkcji opakowań jednostkowych zewnętrznych produktów leczniczych OTC z grupy przeciwbólowych
5. Ocena analizowanych funkcji opakowań
6. Propozycje modyfikacji analizowanych opakowań


Rozdział III
Wnioski
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel